خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از حوزه نظارت گمرکات گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۴۰

این بازدید با هدف توسعه همکاریهای گمرکی دو جانبه، بررسی راهکارهای تسهیل و گسترش فضای کسب و کار در محدوده منطقه آزاد انزلی و بهره گیری از ظرفیتها و توانمندیهای دو طرف در مسیر توسعه اقتصادی استان گیلان برگزار شد.

رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان از حوزه نظارت گمرکات استان گیلان واقع در شهرستان بندرانزلی بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایلنا از انزلی، این بازدید با هدف توسعه همکاریهای گمرکی دو جانبه، بررسی راهکارهای تسهیل و گسترش فضای کسب و کار در محدوده منطقه آزاد انزلی و بهره گیری از ظرفیتها و توانمندیهای دو طرف در مسیر توسعه اقتصادی استان گیلان برگزار شد.

این گزارش می افزاید، در این جلسه، رفع موانع موجود در مسیر ترخیص کالای تجاری توسط گمرک کشور مورد بحثقرار گرفت و در ادامه مدیرعامل این سازمان با بازدید از بخش های مختلف حوزه نظارت گمرکات از نزدیک با فرآیندهای مختلف کاری، ارائه خدمات به تجار و بازرگانان آشنا شده و بر لزوم توسعه همکاریها تصریح شد.

بنابراین گزارش، گمرک در توسعه و اقتصاد مناطق آزاد کشور نقش کلیدی داشته و ‌نقش گمرک از جنبه‌های مختلف تأمین منابع مالی و درآمدهای عمومی مناطق آزاد، ایجاد جاذبه و شرایط برای تسریع در جذب سرمایه گذار، اعمال مزایا قانونی و تسهیلات حمایتی و برخی محدودیت‌ها به منظور حمایت از صنایع تولیدی داخلی، افزایش یا کاهش تعرفه‌ها و… در مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی حائز اهمیت است.

گفتنی است در این بازدید علاوه بر پرویز تقوی ناظر گمرکات استان و مدیران این حوزه، معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز