خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان؛

احترام به حقوق شهروندی از چالش‌های مهم قرن حاضر است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۴۴

معاونت پرورشی و فرهنگی امسال ضمن بازنگری در روند برگزاری فعالیت‌های تابستانی با لحاظ عناصر مقاومتی با شعار هر دانش آموز یک مهارت، فعال بوده است.

برنامه های اوقات فراغت در قالب چهار محور(برنامه معرفتی، هویتی و بصیرتی – برنامه فرهنگی، هنری و فکری – برگزاری کلاس‌های فشرده زودبازده، آگاهی بخش و فراگیر - مهارت اقتصادی و اشتغالزایی) با ۱۰۱۴ برنامه در کانونهای فرهنگی و تربیتی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در افتتاحیه متمرکز استانی برنامه های اوقات فراغت با شعار هردانش آموز یک مهارت در ناحیه ۲ رشت گفت: برنامه ریزی و هدایت اوقات فراغت، برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و تقویت فعالیتهای اجتماعی و مدیریتی دانش آموزان یک حرکت راهبردی است.

وی افزود؛ معاونت پرورشی و فرهنگی امسال ضمن بازنگری در روند برگزاری فعالیت‌های تابستانی با لحاظ عناصر مقاومتی با شعار هر دانش آموز یک مهارت اقدام به برگزاری فعالیت نموده است.

ذکی پور عنوان کرد؛ با توجه به اینکه وسعت کار و حجم برنامه ها به جهت تفاوت علایق، استعدادها، توانمندی ها و نیازهای دانش آموزان از گستردگی خاصی برخوردار است معاونت از چندین ماه قبل شروع به برنامه ریزی و تشکیل جلسات متعدد کرده است.

وی با اشاره به استقبال خوب و شایسته همه دستگاه‌های مرتبط افزود: برنامه های اوقات فراغت در قالب چهار محور(برنامه معرفتی، هویتی و بصیرتی – برنامه فرهنگی، هنری و فکری – برگزاری کلاسهای فشرده زودبازده، آگاهی بخش و فراگیر - مهارت اقتصادی و اشتغالزایی) با ۱۰۱۴ برنامه در کانونهای فرهنگی و تربیتی اجرا خواهد شد.

ذکی پور با اشاره به شعار محوری استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: استقلال با خودکفایی حاصل می شود و این امر با نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش، آموزش همگانی با استفاده از ظرفیت همه دستگاهها و نهادینه نمودن فرهنگ کارآفرینی محقق خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان احترام به حقوق شهروندی را از چالشهای مهم قرن حاضر برشمرد و افزود: باید دانش آموزانی مسئولیت پذیر تربیت نماییم که به حفاظت محیط زیست کمک کنند.

وی در ادامه گفت: اگر برخی از حالات و اوصاف پسندیده در فرد شکل گیرد ویژگی های شایسته دیگری را به دنبال خواهد داشت. همت عالی خوی پسندیده ای است که خصلت های روحی زیبایی را از جمله کافی ندانستن درجات پایین علمی و معنوی رابه دنبال دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز