خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر رشت:

حمایت‌های رئیس و اعضای شورای شهر رشت, موجب رونق پروژه‌های عمرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۴۳

دو کارخانه آسفالت شهرداری، توانایی ۴۸ تولید هزار تن آسفالت از میزان قیر خریداری شده را دارد و انتظار می‌رود ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شود.

خلیلی، شهردار رشت، رئوس فعالیت‌های انجام شده در ماه‌های گذشته شهرداری را گزارش و کارهای در دست اقدام سال جاری را توضیح داد.
به گزارش ایلنا از رشت، وی به اجرای پروژه روان آب‌های سطحی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های استاندار و رئیس شورا، ۲۴ نقطه بحرانی شناسایی شده و تاکنون ۱۳ محل لوله گذاری شده است و تا کنون حدود ۷۵ درصد کار انجام شده است.
وی ضمن قدردانی از حمایت رئیس و اعضای شورای شهر در پروژه نهضت آسفالت گفت: مشکل عمده شهرداری خرید قیر بود که خوشبختانه با حمایت‌های رئیس شورا در به اجرا گذاشتن ضمانت بانکی، در حال حاضر ۳۰۰۰ تن قیر لازم برای ۶ ماهه اول سال خریداری شده و قرار است هزینه آن بعداً پرداخت شود.
وی افزود: شرکت طرف قرارداد موافقت کرده تا قیمت تمام شده قیر به نرخ زمان خرید محاسبه شود و با ضمانت نامه بانکی فرآهم شده نیز خرید قیر در ۶ ماهه دوم سال نیز تداوم می‌یابد.
شهردار رشت تصریح کرد: دو کارخانه آسفالت شهرداری، توانایی ۴۸ تولید هزار تن آسفالت از میزان قیر خریداری شده را دارد و انتظار می‌رود ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شود.
خلیلی افزود: تمامی معابر شهر مورد بازدید میدانی قرار گرفته و ترمیم و یا روکش کامل معابری که به دلیل اجرای پروژه روان آبهای سطحی کنده کاری شده است؛ در اولویت است.
خلیلی ابراز کرد: بررسی‌های فنی نشان می‌دهد مشکل برخی معابر با روکش و ترمیم ترانشه حل نمی‌شود و لازم است سطوح قبلی بطور کامل تراشیده شده و از نو آسفالت شود.
شهردار رشت در جمع اعضای شورای شهر ابراز کرد: انجام پروژه نهضت آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری انجام می‌شود و تلاش داریم با نظارت‌های دقیق کار با کیفیت انجام شود.
شهردار رشت همچنین گفت: پرتال ورودی شهر مطالعه شده و به زودی فراخوان المان آن نیز داده می‌شود و قرار است ورودی شهر ۴ بانده شده و در ریفوژ میانی نیز فضای سبز ایجاد کنیم.
خلیلی همچنین از روند انجام مطالعات ایجاد منوریل در محدوده مسکن مهر، ساماندهی تبلیغات محیطی و بررسی قرارداد دانشگاه علم و فرهنگ، بیمه آتش سوزی منازل شهروندان از سوی شهرداری، ایجاد سرویس‌های بهداشتی جدید در شهر و… نیز گزارشاتی ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز