خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی آستارا؛

مشکل آب شرب روستاهای بخش مرکزی بر طرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۲۹

تعویض پمپ آب و تعبیه ۱۵۰ متر خط انتقال جدید در شهرک هجرت، راه اندازی ۱۵۰ متر خط انتقال جدید در خانه‌های آسیاب، ایجاد چهار کیلومتر لوله گذاری و خط انتقال و به‌سازی یک دهنه چشمه جهت تغییر ظرفیت موجود به ۲ لیتر بر ثانیه در مشند، نمونه‌ای از اقدامات صورت پذیرفته در این خصوص بود.

بخشدار مرکزی آستارا از رفع مشکل آب شرب برخی از روستاهای واقع شده در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا از آستارا، چنگیز شکوری، با اعلام این خبر گفت: با همکاری مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان و استان مشکلات و محدودیت هایی که در منابع آب شرب برخی از روستاهای بخش مرکزی وجود داشت، مرتفع شد.
وی ادامه داد: با بررسی مناطق مختلف روستایی و هماهنگی های به عمل آمده مشکلاتی که در تأمین آب آشامیدنی در روستاهای ویرمونی، عباس آباد، خانه های آسیاب، مشند، لمیرمحله، عنبران و شهرک هجرت وجود داشت، تا حد امکان برطرف شد.
شکوری توریستی و گردشگرپذیر بودن شهرستان را از مهمترین عوامل متغییر بودن جمعیت در فصول مختلف سال به خصوص فصل تابستان عنوان کرد و افزود: تعویض پمپ آب و تعبیه ۱۵۰ متر خط انتقال جدید در شهرک هجرت، راه اندازی ۱۵۰ متر خط انتقال جدید در خانه های آسیاب، ایجاد چهار کیلومتر لوله گذاری و خط انتقال و بهسازی یک دهنه چشمه جهت تغییر ظرفیت موجود به ۲ لیتر بر ثانیه در مشند، نمونه ای از اقدامات صورت پذیرفته در این خصوص بود.
وی در ادامه سخنان خود از راه اندازی چاه دهانه گشاد و تهیه و نصب پمپ آب و تابلوی برق در روستای ویرمونی جهت افزایش ظرفیت آبرسانی به ۴ لیتر بر ثانیه سخن گفت و توضیح داد: تعویض پمپ در ایستگاه پمپاژ عباس آباد به منظور تقویت فشار آب در این روستاها از دیگر اهداف مورد نظر بود.
بخشدار مرکزی آستارا در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از فرماندار آستارا در پی‌گیری حل اساسی مشکل آب شرب شهرستان افزود: روستاهای عنبران و لمیرمحله متصل به شبکه آب شهریشدند.

وی گفت: به دلیل اینکه در برخی فصول، شاهد افت فشار آب در این روستاها هستیم، یک دستگاه پمپ شناور ذخیره نیز خریداری گردیده است.
بنابر این گزارش برای خرید و راه اندازی تجهیزات و امکانات مذکور یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز