خبرگزاری کار ایران

برپایی ۱۵ محفل انس با قرآن در مساجد رشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۸۳

مساجد سوخته تکیه، ولیعصر(عج) عینک، امام علی(ع) سنگسازی، امام حسن مجتبی(ع) منظریه، الهادی(ع) سه راه رودباری، امام رضا(ع) و امام حسن عسگری(ع) پل طالشان و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) معلولین رشت از جمله مساجد میزبان محافل انس با قرآن در ایام مبارک ماه رمضان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت اظهار کرد: با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محافل نورانی انس با قرآن کریم با عنوان طرح بهار قرآن در ۱۵ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی با بیان این مطلب افزود: این محافل با حضور قاریان و اساتید برجسته استان و کشور و به همت مدیریت فرهنگی – اجتماعی شهرداری رشت، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و موسسه فرهنگی معراج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور قاریان و اساتید برجسته قرآنی در این محافل خاطرنشان کرد: در بخش اول اجرای این طرح، مساجد سوخته تکیه، ولیعصر(عج) عینک، امام علی(ع) سنگسازی، امام حسن مجتبی(ع) منظریه، الهادی(ع) سه راه رودباری، امام رضا(ع) و امام حسن عسگری(ع) پل طالشان و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) معلولین رشت از جمله مساجد میزبان محافل انس با قرآن در ایام مبارک ماه رمضان هستند.
ثقتی در ادامه به عظمت ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: عظمت ماه مبارک رمضان به نزول قرآن کریم در آن است؛ انسان در این ماه میهمان خداوند است و خداوند هم در این ماه غذایى به نام قرآن برای انسان‌ها فرستاده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان تصریح کرد: از آنجا که ماه رمضان، ماه نزول قرآن، ماه خدا و ماه تزکیه و تهذیب است و قرآن در شب قدر که در این ماه قرار گرفته، در قلب پیامبر اکرم(ص) تجلی کرده، نتیجه می‌گیریم که ماه رمضان تجلی‌گاه قرآن، و ماه انس با قرآن است.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز