خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار؛

اعتلای فرهنگی رودبار نیازمند عزم عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۵۱

دولت تدبیر و امید با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌کند، شاخص‌های فرهنگی را ارتقاء بخشد.

فرماندار در دیدار باجمعی از هنرمندان رودبار اظهارداشت: اگرتوسعه و اعتلای فرهنگی این شهرستان را خواستار باشیم، همه بویژه فرهیختگان دلسوز باید با هم اندیشی، هم افزایی، تعامل و سعه صدر با هدفگذاری و اولویت بندی نسبت به این مهم گام‌های بلند برداریم.
به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمداحمدی با بیان اینکه کارفرهنگی زمان بر و دیربازده است، ازهنرمندان خواست با ارائه افکار و ایده‌های فرهنگی خود متولیان و مسوؤلان فرهنگی رابرای نیل به اهداف راهبردی فرهنگی درحداقل زمان ممکن یاری کنند.
احمدی وجود علما، اندیشمندان صاحبنظر، اساتید و فرهنگیان رودباری را مایه افتخار این شهرستان دانست و تاکیدکرد: دستان مددرسان و همراه این عزیزان را برای اقدامات و خدمات فرهنگی در شهرستان به گرمی می‌فشاریم و از آنان استمداد می‌طلبیم خدمتگزاران سرزمین مادری‌شان رادر برنامه ها و راهبردهای فرهنگی بنحو شایسته یاری کنند.
وی به نقشه راه ترسیمی امسال مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ پرداخت و افزود: نگاه ویژه ایشان به فرهنگ اهمیت این موضوع را می‌رساند که اعتلاء، ارتقاء و نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی که ازاهداف والای انقلاب اسلامی ایران است، همیشه درسرلوحه کار‌ها و اقدامات نظام اسلامی و دولت خدمتگزاراست.
احمدی چشم انداز ایران سال۱۴۰۴ رایادآورشد و خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی نیز بعنوان یکی ازا رکان توسعه متوازن دراین مهم لحاظ شده است و دولت تدبیر و امید هم بابرنامه ریزی انجام شده تلاش می‌کندشاخصهای فرهنگی را ارتقاء بخشد.
فرماندا رهمچنین به زمینه پذیرش حق و حقیقت در بین ایرانیان اشاره داشت و تصریح کرد: وقتی اسلام به ایران واردشد، فرهنگ غنی آن به‌خوبی با مردم ممزوج، یکتاپرستی در فرهنگ ایرانیان نهادینه شد و نقشه راه آنان کتاب سعادت بخش آیات وحی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز