خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛

بدترین نوع قانون بودجه، تقسیم اعتبارات به صورت غیر شفاف است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۳۴

باید ساختاری نظام مند بر اساس شاخص‌های دقیق و مشخص، جهت تقسیم اعتبارات کشور تعبیه شود تا از رابطه سالاری در توزیع اعتبارات جلوگیری شود.

نماینده شهرستان‌های ماسال، تالش و رضوانشهر در کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال با اشاره به کمبود اعتبارات شهرستان ماسال در سال گذشته، خدمات ارائه شده ادارات شهرستان را به نسبت این میزان از اعتبارات راضی کننده دانست و افزود: این امر نشانگر تلاش، نظارت و پی گیری مدیران و رؤسای ادارات شهرستان است که باید از آن تقدیر شود.
به گزارش ایلنا از رشت، محمود شکری شاخص‌های توزیع اعتبارات در سطح کشور را بسیار سنتی و کهنه ارزیابی کرد و افزود؛ باید ساختاری نظام‌مند بر اساس شاخص‌های دقیق و مشخص جهت تقسیم اعتبارات کشور تعبیه شود تا از رابطه سالاری در توزیع اعتبارات جلوگیری شود.
وی توزیع اعتبارات گذشته همچون نهضت آسفالت را نیز غیرعادلانه دانست و تاکید کرد؛ بد‌ترین نوع قانون بودجه، تقسیم اعتبارات به صورت غیر شفاف است که باید اصلاح شود.
شکری ادامه داد: علی رغم تخصیص اعتبار محرومیت زدایی به شهرستان‌های محروم، هنوز این شهرستان‌ها برخوردار نشده‌اند که جا دارد تا ضمن بررسی علل و مشکلات آن برنامه زمانبندی در راستای برخورداری شهرستان‌های محروم تدوین شود.
نماینده شهرستان‌های ماسال، تالش و رضوانشهر عدم وجود آب شرب بهداشتی، ضعف شبکه برق و تهیه طرح هادی در روستا‌ها، مشکلات زیرساختی آموزش و پرورش و تامین دارو‌های مورد نیاز دامپزشکی را از جمله اولویت‌های شهرستان ماسال عنوان کرد و از فرماندار ماسال خواست تا با تخصیص اعتبار لازم در این حوزه‌ها، این مشکلات مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز