خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

رئیس بنیاد نخبگان گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۶۹

دکتر مسعود اصفهانی، رئیس بنیاد نخبگان گیلان شد.

طی حکمی از سوی دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتراصفهانی، به سمت رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان منصوب شد.
به گزارش ایلنا از رشت، در متن حکم دکتر سورنا ستاری خطاب به دکتر مسعود اصفهانی آمده است: «نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان گیلان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان «رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان» منصوب می‎نمایم.
در ادامه این حکم آمده است: «شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.
بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.
دکتر اصفهانی هم اکنون دانشیار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان می باشند و سوابق علمی و اجرایی ذیل را در کارنامه خود دارند:
- ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان
- ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه شاهد
- ریاست آموزشکده کشاوزی و منابع طبیعی دانشگاه گیلان
- مدیر گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان
- مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان
- عضو هئیت مدیره انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران
- سردیبیر نشریه علمی و پژوهشی انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران
- عضو هئیت تحریریه پنج نشریه علمی و پژوهشی کشور
- عضو کمیته علمی و فنی موسسه تحقیقات برنج کشور

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز