خبرگزاری کار ایران

در راستای تشکیل کمیته رسانه شهرداری رشت؛

نشست افطاری شهردار رشت با مدیران خبرگزاری‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۳۰

کمیته‌های رسانه در شهرداری گیلان؛ هر ۱۵ روز یکبار تشکیل جلسه داده و مدیران این کارگروه‌ها بصورت ماهانه جلسه‌ای را با شهردار برگزار خواهند کرد.

شهردار رشت طی نشستی با صرف افطاری با مدیران خبرگزاری‌های گیلان؛ تشکیل کمیته رسانه این شهرداری را برای اولین بار در گیلان کلید زد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی؛ شهردار رشت؛ در این نشست صمیمی گفت؛ رسانه‌ها نقش مهم و اثر گذاری را در تنویر افکار عمومی و تقویت همه جانبه مدیریت شهری دارند.

وی افزود: این شهرداری برای اولین بار کمیته‌ای را تحت عنوان رسانه با مسئولیت شهردار و به دبیری روابط عمومی شهرداری و تشکیل ۵ کمیته به مسئولیت و دبیری مدیران رسانه‌های گیلان و حضور معاونین و مدیران مناطق و داخلی شهرداری تشکیل خواهد داد.

خلیلی نقش این کارگروه را اثر گذار دانست و بیان کرد: رسانه‌های گروهی براساس رسالتی که بر دوش دارند در این قالب می‌توانند کمک کار مدیران شهری در جهت ایجاد رفاه و نشاط عمومی باشند.

شهردار رشت با اشاره به روزمرگی شهرداری در سالیان گذشته و عدم برنامه‌ریزی صحیح و نگاه کلان به امورات در کلان شهر رشت گفت؛ کلان شهر استراتژی و نگاه کلان را می‌طلبد که مدیریت شهری رشت و شورای اسلامی به این سمت در حرکت است.

وی استفاده از ظرفیت تمام رسانه‌ها در این کارگروه و دوری از نگاه جناحی و سیاسی را مورد تاکید قرار داد و افزود؛ کمیته‌ها هر ۱۵ روز یکبار تشکیل جلسه داده و مدیران این کارگروه‌ها بصورت ماهانه جلسه‌ای را با شهردار برگزار خواهند کرد.

خلیلی؛ زحمات روابط عمومی شهرداری را در جهت تدوین این برنامه قابل تقدیر دانست و افزود؛ زحمات زیادی جهت طراحی این کمیته و استفاده از تمامی ظرفیتهای رسانه‌های استان متحمل شدند که جای تقدیر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز