خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد؛

نظارت و بازرسی بر واحدهای مستقر در سواحل گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۱۱

طرح نظارتی ویژه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، مرکزبهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی و با حضورنمایندگان تعزیرات حکومتی در سطح سواحل استان به اجرا درآمد و تا پایان شهریور ادامه خواهد یافت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از اجرای طرح نظارتی ویژه بر واحدهای عرضه کالا و خدمات مستقردر سواحل دریای خزر خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، قشلاقی افزود؛ با آغاز مسافرت‌ها و استفاده هموطنان گرامی از مواهب طبیعی استان بویژه دریا و با توجه به ضرورت نظارت بر عملکرد واحدهای مستقر طرح‌های سالم سازی دریا، از تاریخ ۹۳/۵ / ۱۱ طرح نظارتی ویژه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، مرکزبهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی و با حضورنمایندگان تعزیرات حکومتی در سطح سواحل استان به اجرا درآمد و تا پایان شهریور ادامه خواهد یافت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه به اتهامات یک شرکت در نگهداری و عرضه و فروش کالای قاچاق، عرضه کالای غیر بهداشتی و عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی اشاره کرد.
وی افزود؛ بازرسین و کار‌شناسان دانشگاه علوم پزشکی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترک از شرکت موصوف بازدید بعمل آوردند و تخلفات مذکور را جهت رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی گزارش دادند.
قشقایی تصریح کرد؛ موضوع پس از ثبت و ارجاع به شعبه چهارم تعزیرات شهر رشت از سوی تاک رئیس شعبه اخیرالذکر مورد رسیدگی قرار گرفت که با احضار و استماع دفاعیات مدیر شرکت، تخلفات انتسابی را محرز تشخیص و رای به پرداخت جریمه نقدی و ضبط کالای قاچاق به نفع دولت و معدوم نمودن کالای تاریخ مصرف گذشته صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز