خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال؛

نگاه ویژه مسئولان به کشاورزی و دامپروری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۱۷

از مسئولان استانی انتظار می‌رود به صورت ویژه به بخش کشاورزی و دامپروری در این شهرستان نگاه کنند.

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ماسال، صبح امروز با حضور ادارات شهرستان ماسال جهت بررسی اعتبارات مورد نیاز ادارات شهرستان ماسال و توزیع اعتبارات از محل دو درصد نفت وگاز در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار این شهرستان با اشاره به حضور گسترده و کم سابقه گردشگران و مسافران طی تعطیلات عید سعید فطر در شهرستان ماسال از تمامی اداراتی که در خدمات دهی به مسافران مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

محمود قاسم‌نژاد اضافه کرد: خوشبختانه علیرغم حضور گسترده مسافران در شهرستان ماسال جهت تامین ارزاق و مایحتاج عمومی هیچ کمبودی مشاهده نشد.

وی مشکل کمبود آب در ییلاقات ماسال و زباله‌ها را از جمله معضلات و آثار منفی حضور بی‌سابقه گردشگران در شهرستان عنوان کرد که با همکاری ادارات آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی و محیط زیست مدیریت لازم جهت رفع این مشکلات صورت پذیرفت که جا دارد از رؤسای این ادارات نیز تقدیر به عمل آید.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال با اشاره به اعتبارات توزیع شده از محل تملک و دارایی و تبصره ۲۲ از ادارات شهرستان خواست ضمن اولویت بندی نیاز‌های بخش متبوع اداره خویش، برآورد اعتبار لازم جهت توسعه بخش مورد نظر را اعلام کند.
فرماندار ماسال با توجه به اختصاص ۸۰ درصدی فعالیت‌های شهرستان ماسال به بخش کشاورزی و همچنین کسب رتبه دوم استان گیلان به لحاظ فرآورده‌های دامی تاکید کرد: از مسئولان استانی انتظار می‌رود به صورت ویژه به بخش کشاورزی و دامپروری در این شهرستان نگاه کنند.
قاسم‌نژاد آسفالت راه‌های روستایی زیرسازی شده، بازسازی حفاظ و نرده پل‌ها، ساماندهی امکانات روستاهای حاشیه شهر و توجه به معابر و آسفالت راه آن‌ها، تامین آب شرب روستایی و کشاورزی، پروژه‌های عمران شهری، طرح‌های هادی روستایی و بهبود وضعیت پوشش شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیما را از دیگر اولویت‌های توسعه شهرستان ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به دستورالعمل استانی ما موظف هستیم ۳۵ درصد اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز را به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان، ۱۵ درصد آن امور آموزش و پرورش و ۵ درصد دیگر را به امور ورزش و جوانان اختصاص دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز