خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان؛

استفاده از ظرفیت ۳۰۰ کیلومتری سواحل در توسعه اقتصادی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۴۶

کانون های آگهی و تبلیغات در کنار عوامل طراح خود می توانند نقش مهمی در ساماندهی تبلیغات ساحلی با به کارگیری خلاقیت و نوآوری در این صنعت داشته باشند.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تأکید بر ساماندهی فضاهای تبلیغات ساحلی، نقش تبلیغات ساحلی را در توسعه گردشگری استان حیاتی خواند.
یونس رنجکش در جلسه تخصصی کارگروه ساماندهی فضای تبلیغاتی سواحل استان گیلان افزود: فضای سواحل استان از ظرفیت های بالقوه ای برای صنعت تبلیغات برخوردار است که با ساماندهی آن می توان از این فرصت در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و صنعتی استان بهره مند شد.
وی یادآور شد: سالانه بیش از چند میلیون نفر از سواحل استان گیلان دیدن می کنند که این تعداد گردشگر جامعه هدف خوبی برای تبلیغات کالا و خدمات است.
وی که در جمع اعضای انجمن صنفی کانون های آگهی و تبلیغات و طراحان گرافیک گیلان سخن می گفت، اظهار داشت: تنها در تعطیلات عیدسعید فطر امسال بیش از ۵ میلیون گردشگر وارد استان گیلان شدند که دریا و سواحل استان مهمترین مقصد
گردشگری آنان بوده است.
دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاههای طبیعی استان گیلان افزود: کانون های آگهی و تبلیغات در کنار عوامل طراح خود می توانند نقش مهمی در ساماندهی تبلیغات ساحلی با به کارگیری خلاقیت و نوآوری در این صنعت داشته باشند.
وی اضافه کرد: یک پیام خوب تبلیغاتی با محتوای تجاری، فرهنگی و اجتماعی می تواند موجب آرامش گردشگران و همچنین ایجاد نشاط در آنان شود.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان در راستای توسعه اقتصادی گیلان و اشتغال زایی استفاده شود و در این زمینه نقش صنعت تبلیغات بسیار مهم است.
وی تأکید کرد: استانداری گیلان آمادگی دارد تا از هرگونه برنامه ای که بتواند در فضا سواحل استان در راستای ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب تحول ایجاد کند، حمایت کند.
شرکت کنندگان در این جلسه باارائه راهکارهای مختلف خواستار هماهنگی با دستگاههای اجرایی در زمینه استفاده از ظرفیت دریا برای تبلیغات و طراحی مناسب فضاهای تبلیغی در سواحل شدند و مقرر شد تا یک هفته آینده طرح ساماندهی تبلیغات ساحلی به اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز