خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در گیلان؛

هفته دولت امسال با شعار آرامش و امید است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۵۵

در ویژه برنامه‌های هفته دولت باید تلاش کنیم شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه از طریق ارائه گزارش اقدامات نظام افزایش یابد.

نشست ستاد مرکزی هفته دولت، همزمان با بیست وچهارم مرداد، سالروز استقرار دولت تدبیر وامید به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نجفی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با توجه به فرصت باقیمانده تا آغاز زمان برگزاری هفته دولت گفت: دستگاه‌های اجرایی برای انعکاس مطلوب ونوآورانه خدمات نظام فقط به فاصله زمانی دوم تا هشتم شهریور اکتفا نکنند بلکه می‌توانند به مناسبت بیست وچهارم مرداد به استقبال هفته دولت بروند واز خدمات وتلاش‌هایشان برای مردم بگویند.

وی با اشاره به اینکه برگزار می‌شود، گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در اطلاع رسانی‌هایشان با محور قرار دادن این شعار راهبردی ضمن ترسیم وضعیت کنونی کشور در مقایسه با دوره زمانی مشابه وبیان دستاورد‌ها، افق کاری وچشم انداری که دولت قصد دارد با همکاری مردم وسایر قوا به آن برسد را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند، تجلیل از کارمندان نمونه تهیه گزارش عملکرد یکساله با نوآوری و بهره گیری از ظرفیت موثر رسانه‌های توانمند، حضور در نماز‌های جمعه و گزارش مستقیم به مردم، بررسی ارائه خدمات رایگان در صورت امکان و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای بیان دستاوردهای دولت از چارچوب های کلی اجرای این برنامه‌ها باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه‌های هفته دولت باید تلاش کنیم شادابی ونشاط اجتماعی در جامعه از طریق ارائه گزارش اقدامات نظام افزایش یابد.

استاندار گیلان همچنین توجه به مفاهیم عمیق فرهنگی را در اجرای برنامه‌های هفته دولت مورد تاکید قرار داد.

وی تاکید کرد: اگرچه دولت‌ها در مقاطع مختلف با گرایش های سیاسی متفاوت در کشور بر سر کار می‌آیند اما مجموع عملکرد آنان منجر به ترسیم کلیت عملکرد نظام می‌شود و بر این اساس هفتهٔ دولت، فرصت مغتنم برای نشان دادن کارایی نظام اسلامی و مرور خدمات آن است.

نجفی با قدردانی از صدا و سیما و رسانه‌ها برای انعکاس عملکرد قوای سه گانه به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم یوم ا…‌ها اشاره کرد و گفت: این شورا در برگزاری این مراسم با همکاری دستگاههای اجرایی با پیگیری مناسب وارد کار می‌شود.

استاندار گیلان همچنین توجه به مفاهیم عمیق فرهنگی را در اجرای برنامه‌های هفته دولت مورد تاکید قرار داد.

در این نشست همچنین هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود در مورد برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دولت پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز