خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس:

می‌توان با دفاع خوب استیضاح‌کنندگان را قانع کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۵۰

فرجی دانا باید دفاع خود را بر مدار قانون انجام دهد، که اگر دفاع وی بر مدار قانون باشد می شود نمایندگان را قانع کرد.

ایرج ندیمی گفت؛ دفاع خوب فرجی دانا موجب عدم استیضاح او خواهد شد.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت؛ فرجی دانا باید دفاع خود را بر مدار قانون انجام دهد، که اگر دفاع وی بر مدار قانون باشد می شود نمایندگان را قانع کرد.

وی افزود؛ اسامی امضاء کنندگان استیضاح جریانی است، ولی اگر مجلس از نظر اطلاعات و پاسخ ها و دفاع دقیق وزیر علوم اقناع شود استیضاح انجام نخواهد شد.

ندیمی بیان داشت؛ فرجی دانا باید شفاف تر موضوعات را بیان کند که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی بیان داشت؛ استیضاح تا چهارشنبه وقت دارد و در این مورد رایزنی و صحبت وتبادل نظر می شود و نمایندگان با دریافت نظرات و مشورت بایکدیگر و پرسش سوالات به جمع بندی خواهند رسید و در حال حاضر هیچگونه قضاوتی مبنی بر آماده بودن فضای مجلس برای استیضاح وجود ندارد.

وی گفت؛ دفاع مناسب رئیس جمهور و فرجی دانا از وجاهت رفتار قانونی اش در محتوی و سیاست های اجرایی قطعاً مشکلی را جهت استیضاح به وجود نخواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز