خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان؛

وضعیت فاضلاب شهرک امامزاده ابراهیم شفت مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۸۷

شهرک امام زاده ابراهیم با جاذبه‌های دیدنی و وجود آستان مقدس امامزاده ابراهیم شفت نقش ویژه ای در حوزه گردشگری ایفا می کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: وضعیت فاضلاب شهرک امامزاده ابراهیم(ع) به دلیل منتهی شدن به رودخانه نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا برجی در اردوی کارکنان آزاده و بسیجی محیط زیست استان در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان با بیان اینکه سیره ائمه، امامزادگان و دین بر پایه پاکیزگی و نظافت است، اظهار کرد: حرمت گذاشتن به طبیعت و جانداراننشانه پیروی از دستورات الهی است.

وی تصریح کرد: رها کردن زباله در جنگل و رودخانه و آلودگی طبیعت با دستورات دین مبین اسلام مغایرت دارد.

این مسئول با ابراز گله مندی از رها کردن زباله در مسیر منتهی به این شهرک توسط مسافران خاطرنشان کرد: رها کردن زباله و آلودگی طبیعت با فرهنگ ایرانی در تعارض است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه شهرک زیارتی سیاحتی امامزاده ابراهیم(ع) یک ظرفیت بالای اکوتوریسم دارد، افزود: این شهرک با وجود اقلیم مناسب و جاذبه‌های دیدنی و وجود آستان امامزاده ابراهیم(ع) شفت در بخش گردشگری در جایگاه ممتازی قرار گرفته است.

برجی به مسافرت روزانه ۷ هزار نفر به شهرک امامزاده ابرهیم(ع) شفت اشاره کرد و متذکر شد: به منظور بهره مندی نسل های آینده از طبیعت از تمام مسافران می‌خواهم محیط زیست را آلوده نکنند.

وی با تاکید بر اینکه فاضلاب این شهرک زیارتی نیز باید مدیریت شود یادآور شد: وضعیت فاضلاب شهرک امامزاده ابراهیم(ع) به دلیل منتهی شدن به رودخانه نیاز به توجه ویژه مسئولان شهرستان دارد و اختصاص فوریت اعتبار برای برطرف شدن این امر مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز