خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۷۰۰ نفر از مددجویان گیلانی در کارگاه‌های آموزشی کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۹۴

در این کارگاه‌های آموزشی، دانش آموزان، زنان سرپرست خانوار دارای فرزند، زنان سرپرست خانوار حائز شرایط ازدواج مجدد، دختران غیر محصل، مشمولین طرح های اشتغال و خودکفایی تحت پوشش، مشاورین و کارشناسان آموزش خانواده و فرهنگی و امدادگران اداره کل و شهرستان رشت حضور داشتند.

به همت مدیریت امور فرهنگی و حوزه آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، کارگاه آموزشی دو روزه با حضور کردی معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده در ایران و ۱۷۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان در ۷ شهرستان این استان و با حضور مددجویانی از دیگر شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گیلان، در این کارگاههای آموزشی، دانش آموزان، زنان سرپرست خانوار دارای فرزند، زنان سرپرست خانوار حائز شرایط ازدواج مجدد، دختران غیر محصل، مشمولین طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت پوشش، مشاورین و کار‌شناسان آموزش خانواده و فرهنگی و امدادگران اداره کل و شهرستان رشت حضور داشتند.

در این کارگاههای آموزشی مسائلی همچون تبیین نقش معنویت در سلامت روان، چگونگی تعادل در ایفای نقش‌های چندگانه، تربیت فرزندان، مدیریت اقتصاد خانواده و تدبیر معاش، مثبت اندیشی با رویکرد معنویت مداری، آموزش مهارتهای زندگی، اصلاح فرهنگ اقتصادی، فرهنگ احسان و نیکوکاری، تبیین راهکارهای برون رفت از آسیب‌های رایج موجود در استان و… از سوی معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده در ایران مطرح و مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

این کارگاههای آموزشی در سال طی دو نوبت و با هدف تعالی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت و توسعه فراگیری آموزش خانواده در کمیته امداد گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری این دوره از کارگاههای آموزشی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال هزینه در پی داشته و بسته‌های فرهنگی مطابق با نوع مخاطب در بین شرکت کنندگان توزیع و در پایان نیز از آن‌ها نظرسنجی بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز