خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی گیلان؛

دولت در صنعت با امید وارد شده و با تدبیر مشکلات را حل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۵۵

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: باید واحدهای تعطیل را فعال کنیم وگر نه واحد تعطیل چه گره‌ای از ما باز می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: باید واحدهای تعطیل شده صنعتی فعال شود تا تحولی در حوزه تولید استان صورت گیرد.
به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری در نشست با فرماندار و نمایندگانی چند از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لنگرود که با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل بانک‌ها در فرمانداری این شهرستان بر گزار شد، گفت: هدف دولت جدید این است که با امید ورود کرده و با تدبیر مشکلات را رفع کند.

وی در ادامه افزود: بانک‌ها در چند سال گذشته سیستم بسته‌ای داشته‌اند، می‌بایست بنا به دستور مستقیم استاندار در این مقوله ورود کنیم و این مسائل را در قالب کارگروه حمایت از تولید کنندگان حل کنیم که بانک‌ها بیشترین سهم را می‌توانند در رفع این دغدغه‌ها ایفا کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود: در طی ۳ سال گذشته شرایط مناسبی برای رفع نقایص زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها وجود نداشته و مهم‌ترین عامل نبود بودجه‌های عمرانی مناسب برای رفع آن‌ها و ایجاد پروژه‌های جدید است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بانک‌ها، تامین اجتماعی و دارایی می‌توانند بیشترین سهم ممکن در جهت افزایش تولید را داشته باشند افزود: این مهم با پیگیری مسئولان محقق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز