خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد؛

آمادگی بیش از دو هزار و هفتصد جوان اهداء کننده عضو در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۱۵

تنها با آموزش و فرهنگ‌ سازی می‌ توان خواست عمومی برای افزایش گرایش به اهدای عضو را در جامعه تحقق بخشید.

علیرضا خصوصی گفت: در حال حاضر این جمعیت با سازماندهی و اطلاع رسانی دو هزار و ۷۳۵ داوطلب اهدای عضو در راستای نهادینه کردن روحیه ایثارگری و فرهنگ اهدای عضو در میان جوانان زیر ۲۹ سال فعالیت می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، وی همچنین با تاکید بر اینکه اهدای اعضا بعد از مرگ مغزی نیازمند فرهنگ‌ سازی در جامعه است، اظهارداشت: هم اکنون بیماران نیازمندان بسیاری در سراسر کشور منتظر پیوند اعضا هستند.

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت: تنها با آموزش و فرهنگ‌ سازی می‌ توان خواست عمومی برای افزایش گرایش به اهدای عضو را در جامعه تحقق بخشید.

وی افزود: فریبا جوادی در خانواده‌ای پرورش یافته که در آن روح ایثار و انسان دوستی موج می‌زند بر این اساس تعلیمات دینی و آموزه‌های انسانی که بسیاری به دنبال آن هستند در اجتماع کوچک این خانواده نهادینه شده است.

خصوصی تاکید کرد: تلاش این جمعیت در راستای تسکین آلام بشری بوده که فریبا جوادی توانست با اهدای عضو خود برای سه انسان در آرزوی سلامت حیاتی دوباره بیافریند و عامل اصلی رهایی از درد و رنج آن‌ها باشد.

در ادامه این مراسم از مرحومه فریبا جوادی و خانوداه ایثارگر وی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

فریبا جوادی دانشجوی لیسانس رشته معماری متولد ۱۳۶۵ در شهر رشت بوده که دوره کاردانی خود را نیز در همین رشته در شهر رشت به پایان برد.

وی به عنوان یک ورزشکار به سایر رشته‌های ورزشی علاقه‌مند بوده و خود نیز ورزشکار بوده و از اهالی ذوق، هنر و شعر به شمار می‌رفت تا اینکه که بر اثر حادثه‌ای دچار مرگ مغزی شد و در ۱۳ مرداد ماه امسال در کالبد سه انسان دیگر جاودانه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز