خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی نماز در کمیته امداد املش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۷۰

بدون نماز و بندگی، روح انسان پاک و مطهر نمی‌شود چرا که نماز، اوج بندگی به خداست و باعثآرامش روح و جسم انسان می‌شود.

اولین نشست تخصصی نماز، در سالجاری ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد املش با حضور مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز گیلان، معاون فرماندار وجمعی از مددجویان تحت حمایت املش در سالن اجتماعات مدیریت کمیته امداد این شهرستان بر گزار شد.

به گزارش ایلنا از املش، در این نشست رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ نماز در بین خانواده‌های تحت حمایت به مسئله نماز و جایگاه عبادت و بندگی اشاره کرد و گفت: بدون نماز و بندگی روح انسان پاک و مطهر نمی‌شود چرا که نماز اوج بندگی به خداست و باعثآرامش روح و جسم انسان می‌شود.

حجت الا اسلام حجازی در ادامه با بهره گیری از آیات قرآن کریم در خصوص اهمیت نماز تصریح کرد: آرامش واقعی زمانی ایجاد می‌شود که با حضور قلب اقامه نماز کنیم و در همه کار‌ها یاد خدا را سرلوحه امور قرار داده و از او یاری و مدد بجوئیم.

وی با بیان اینکه اقامه نماز از راههای اصلی سپاسگزاری از خداوند متعال است، تاکید کرد: با استعانت از خدای متعال و توسل به ائمه معصومین(ع) می‌توان راه رستگاری را پیمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز