خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد؛

پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی تالار بزرگ رشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۶۷

در هفته جاری و همزمان با هفته دولت، گالری شهر لاهیجان با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیون تومان در روز پنجشنبه هفته جاری، ساعت ۹ صبح، افتتاح می‌شود.

فیروز فاضلی در نشست رسانه‌ای به مناسبت هفته دولت خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: تالار مرکزی فرهنگی و هنری شهر رشت، پروژه اولویت‌دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه فرهنگ بدون مردم معنا ندارد، افزود: با توجه به سیاست‌های فرهنگی دولت تدبیر، مراسم مذکور در فضای آزاد و بین مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ساختمان تالار افزود: تالار بزرگ رشت ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات آن خریداری شده و به نام شهید حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری نامگذاری می‌شود.

این مسئول درباره برگزاری جشنواره رضوی در گیلان متذکر شد: تاکنون ۵۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره در گیلان ارسال شده که از این تعداد ۶۴ اثر در بخش مقاله، ۵۱ مصاحبه، ۴۲ گزارش، ۳۹ شعر، ۷۷ خبر، ۱۷۵ تی‌تر و ۴۶ یادداشت است و ۳۰ اثر رسیده دیگر نیز با موضوع مرتبط نبودند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در ۵۰ نشریه محلی و سراسری کشور از ۱۲ استان به دبیرخانه ارسال شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد رشد داشته است.

فاضلی با قدردانی از حضور فعال نشریات گیلانی در جشنواره رضوی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره رضوی پنجشنبه هفته جاری ساعت ۶ عصر در جوار حرم سید جلال‌الدین اشرف با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه‌های هفته دولت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان متذکر شد: در هفته جاری و همزمان با هفته دولت گالری شهر لاهیجان با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیون تومان در روز پنجشنبه هفته جاری ساعت ۹ صبح افتتاح می‌شود.

فاضلی با اشاره به اینکه کلنگ احداثپروژه گالری در ۱۵ تیر ماه امسال به زمین زده شده بود، یادآور شد: با تلاش و همکاری تمام دست‌اندرکاران در تاریخ دوم شهریور ماه جاری به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید پروژه‌های معنادار تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در تلاش است تا تمام پروژه‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز