خبرگزاری کار ایران

نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با ایلنا؛

یکی از نمایندگان رشت نمی‌خواهد بودجه‌های عمرانی در لاهیجان هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۶۹

یکی از نمایندگان استان نمی‌خواهد برخی پروژه‌ها و بودجه‌های عمرانی در شهر لاهیجان هزینه شود.

ابوذر ندیمی، با انتقاد به یکی از نمایندگان شهرستان رشت عنوان کرد: یکی از نمایندگان این شهرستان نمی‌خواهد برخی پروژه‌ها و بودجه‌های عمرانی در شهر لاهیجان هزینه شود.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، حرکت این نماینده را به دور از اخلاق نمایندگی مجلس خواند.

ندیمی در ادامه با اشاره به چند نمونه از کار شکنی‌های این نماینده شهر رشت به شدت از این اقدام انتقاد کرد و گفت: برخی عدالت را کلمه می‌دانند ولی ما به آن اعتقاد داریم و در کار به آن عمل می‌کنیم.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت آسایشگاه معلولین ضمن تشکر از زحمات مسئولین و کارکنان بهزیستی افزود: این حرکات مردمی است و انتظار می‌رود مردم در تمام مراحل آن حضور داشته باشند آن‌ها باید در این مراسمات بجای ما مسئولین شرکت کنند.

ندیمی همچنین گفت: دفترچه‌های بیمه مردم باید بهادار باشد و هزینه‌های درمانی نباید به مردم فشار وارد کند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که می‌بایست هزینه‌های سربار بر خانواده‌ها مثل بیمه و بهزیستی را کاهش داد، که بنده در مجلس در فراکسیون‌های حمایت از معلولان و امداد از طرح‌های حمایتی از این قشرهمیشه حمایت کرده‌ام.

این نماینده مجلس شورای اسلامی وظیفه نمایندگی ملت را بسیار خطیر دانست و در این زمینه سخنی از مقام معظم رهبری نقل کرد که ایشان فرمودند: نمایندگان مجلس نه تنها باید به وعده‌های خود عمل کنند، بلکه به وعده‌های همراهانشان و حتی به انتظارات مردم هم باید پاسخ دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز