خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان؛

پروفسور سمیعی از افتخارات گیلان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۳۸

ساحل دریای گیلان، زیبنده مردم و مهمانان این استان نبوده و دراین زمینه گام‌های بزرگی برداشته شده است.

استاندار گیلان از ابلاغ تخصیص ۳۶ درصدی اعتبارات عمرانی گیلان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: سال گذشته ۷ درصد اعتبارات عمرانی استان در مدت مذکور تخصیص داده شده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی با اشاره به حضور پروفسور مجید سمیعی و پسرش امیر سمیعی در جلسه مذکور افزود: سفر پروفسور سمیعی به دلیل ارزش‌گذاشتن به مقام این فرهیخته گیلان است.

وی با بیان اینکه پروفسور سمیعی نتیجه تحقیقات خود را در اختیار پزشکان ایرانی و گیلان گذاشته است، خاطرنشان کرد: حضور فرزندان ایران در خارج افتخار کشور است.

استاندار گیلان در ادامه به پرداخت ۸۵ میلیارد تومان بهای برگ سبز چای به چایکاران اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت این مبلغ تاکنون در کشور بی‌نظیر بوده و حرکت جدی برای توسعه کشاورزی گیلان آغاز شده است.

وی با اشاره به ساماندهی سواحل دریا برای نخستین بار در کشور خاطرنشان کرد: ساحل دریای گیلان زیبنده مردم و مهمانان این استان نبوده و دراین زمینه گام‌های بزرگی برداشته شده است.

نجفی کمبود شدید اعتبارات هزینه‌ای را از مشکلات دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت: تخصیص به موقع اعتبارات هزینه‌ای در عملکرد دستگاه‌ها تاثیرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز