خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان؛

اجرای چهار خطه کردن ۶ محور مواصلاتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۹۷

چهار خطه کردن محور فومن - سروان بطول ۵ کیلومتر آغاز شده که اجرای آن ضمن تاثیر اساسی درکاهش و روان‌سازی ‌بار ترافیکی منطقه، به عنوان کنارگذر جنوب غربی مرکز استان درهدایت ترافیک سنگین جنوب به سمت غرب گیلان و بالعکس نیز ایفای نقش می‌‌کند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در بازدید از پروژه‌های راهسازی گیلان گفت: در حال حاضر ۶ محور درحال چهارخطه شدن است که عملیات اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بازدید کاروان خبری از پروژه‌های راه سازی شرق گیلان، وی پروژه چهار خطه کردن راه سیاهکل بازکیاگوراب را از پروژه‌های بزرگ راهسازی در استان برشمرد و گفت: این پروژه با توجه به نیاز ضروری شهرستان در ارتقاء سطح زیرساخت استان و شهرستان سیاهکل دارای جایگاه خاصی است و با چهارخطه کردن این محور، شهرستان سیاهکل در آینده نزدیک از بن‌بست خارج شده و به یکی از شاهراه‌های اصلی استان تبدیل خواهد شد.

وی افزود: عملیات نهایی شامل گاردریل و خط کشی فاز اول این پروژه که تقاطع غیر همسطح بازکیاگوراب است در حال انجام است و ادامه چهار خطه سیاهکل - بازکیا گوراب نیز بطول۱.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال در حال اجراست که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم ظرف مدت ۲۴ ماه به اتمام برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه همزمان با اجرای این پروژه عملیات چهار خطه کردن ۵ محور دیگر در دست اجراست، گفت: چهار خطه کردن محور فومن - سروان بطول ۵ کیلومتر آغاز شده که اجرای آن ضمن تاثیر اساسی درکاهش و روان‌ سازی ‌بار ترافیکی منطقه، به عنوان کنارگذر جنوب غربی مرکز استان درهدایت ترافیک سنگین جنوب به سمت غرب گیلان و بالعکس نیز ایفای نقش می‌‌کند.

خاوری چهارخطه کردن محور رودبار – منجیل یکی دیگر از پروژه‌های مهم عنوان کرد و گفت: با تکمیل این پروژه در ایام عید امسال، مشکلات گذشته را نخواهیم داشت و با اجرای آن ۸۰ درصد مشکل ترافیکی در این محور کاهش خواهد یافت.

وی افزود: یکی از این پروژه‌های مهم چهارخطه کردن محور شهر صنعتی رشت است که بدلیل اهمیت ویژه این محور و قرارگیری مجتمع‌های کارگاهی و کارخانجات صنعتی در مجاورت آن، تعریض و ارتقاءسطح سرویس مسیر در دستورکار قرار گرفت. این پروژه۴.۳ کیلومتر طول دارد وپیشرفت فیزیکی آن در حال حاضر ۵۰ درصد است که امیدواریم با تا پایان سالجاری به اتمام برسد.

وی چهار خطه کردن ملاسرا - شفت، چهار بانده کردن رضوانشهر انزلی بطول ۳ کیلومتر را ازدیگر پروژه‌های چهارخطه کردن عنوان کرد که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده وبا روند مناسبی در حال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز