خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

شهرک صنعتی آستارا جواب گوی تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۸۷

شهرستان آستارا با توجه به همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر به لحاظ تجاری از پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است.

طهمورثلاهوتی اشکوری در دیدار با فرماندار شهرستان آستارا اظهار کرد: شهرستان آستارا به لحاظ همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر و اقدامات تجاری موثری که در منطقه صورت می‌پذیرد از جایگاه و پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است.

به گزارش ایلنا از انزلی، وی با اشاره به تاثیر و رونق بخشی این شهرک صنعتی در عرصه‌های صنعتی افزود: این در حالی است که شهرک صنعتی آستارا جواب گوی تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی نیست.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز منطقه به تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی مقرر شد که، فرماندار شهرستان آستارا در خصوص بررسی و امکان واگذاری زمین در منطقه و تعرفه آن به شرکت شهرکهای صنعتی استان پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی راه دسترسی شهرک صنعتی آستارا به روستای ویرمونی افزود: به لحاظ اینکه پروژه مذکور نیازمند تامین بودجه قابل توجهی است از این رو شرکت شهرک‌ها ی صنعتی استان اعتباراتی را از منابع داخلی خود به این پروژه تخصیص خواهد داد.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه مذکور در خارج از شهرک صنعتی آستارا صورت گرفته و تمام اقدامات اجرایی توسط اداره راه و شهر سازی صورت می‌پذیرد.

لاهوتی اشکوری در پایان یادآور شد: به جهت شناسایی بهتر و دقیق‌تر متقاضیان عرصه‌های صنعتی در این شهرک و پیشگیری از حضور سرمایه گذارانی که بنا به افکار دیگری وارد این عرصه شده و در ‌‌نهایت واحد صنعتی نیمه کاره‌‌ رها و دغدغه‌های زیاد دیگری را برای صنعت استان ایجاد خواهند کرد، فرماندار آستارا متقاضیان عرصه صنعتی در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان از شهرک صنعتی آستارا و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در آن بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز