خبرگزاری کار ایران

به منظور بهره‌مندی از ظرفیت نیکوکاران؛

دومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد بندر انزلی گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۰۶

در راستای بهره‌مندی بهینه از ظرفیت‌های نیکوکاران در جهت یاری رساندن به نیازمندان و ایتام، دومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرانزلی در مسجد سید الشهداء محلهٔ آذربایجان غازیان و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهر در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه دومین مرکز نیکوکاری، اظهار داشت: شبکه‌های نیکوکاری، پیشخوان خدمات کمیته امداد محسوب شده و هیئت امنای مسجد سید الشهداء با همکاری رئیس این مرکز باید نسبت به شناسایی خیرین و نیکوکاران سطح منطقه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، کاوش تصریح کرد: شناسایی نیازمندی‌های کسانی که امکان مراجعه مستقیم جهت دریافت کمک‌ها و خدمات بی‌واسطه کمیته امداد را ندارند از وظایف مرکز نیکوکاری است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیتهٔ امداد استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مراکز نیکوکاری از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، گفت: امروز بیست و یکمین مرکز نیکوکاری گیلان در بندرانزلی افتتاح شد و تا پایان سال جاری به ۷۰ مرکز در سراسر این استان افزایش می‌یابد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندرانزلی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مسجد پایگاه اصلی در راهبرد استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، خاطر نشان کرد: هرگاه امور به دست مردم و در مساجد اداره شده، اثرات گرانقدری به دنبال داشته و کمیته امداد این یادگار گران سنگ امام خمینی(ره) که همچنان از حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری برخوردار است تا به امروز برای کمک رسانی و رفع نیازمندی‌های مردم قدم‌های بزرگی برداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز