خبرگزاری کار ایران

در کار گروه حمایت از تولید مطرح شد؛

کمک به واحدهای صنعتی موجود و عدم تعطیلی آنها اولویت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۷۸

با توجه اینکه ایجاد واحدهای صنعتی جدید در ایجاد اشتغال حائز اهمیت است، اما کمک به حل مشکلات واحدهای صنعتی موجود و عدم تعطیلی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چهارمین جلسه شهرستانی کار گروه حمایت از تولید استان، پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، فرماندار سیاهکل و رؤسای ادارات کل و مدیران بانک‌های استان در شهرستان سیاهکل تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این جلسه با تأکید بر حمایت هرچه بیشتر و هدفمند‌تر از تولید و صنعت استان گفت: این کارگروه به دستور استاندار محترم گیلان و با هدف شناسایی و رفع موانع و مشکلات و حمایت حداکثری از تولید و صنعت استان تشکیل شده است و معاونت محترم برنامه ریزی استانداری به عنوان رئیس این کارگروه بر عملکرد آن نظارت دارد.

علی منتظری با اشاره به وجود ۱۱۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام در استان تصریح کرد: با توجه اینکه ایجاد واحدهای صنعتی جدید در ایجاد اشتغال حائز اهمیت است، اما کمک به حل مشکلات واحدهای صنعتی موجود و عدم تعطیلی آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

دبیر کارگروه حمایت از تولید استان خاطر نشان کرد: کمک به تکمیل و اتمام طرح‌های تولیدی و صنعتی نیمه تمام، کمک به افزایش تولید واحدهای صنعتی که با کمتر از ظرفیت واقعی خود در حال فعالیت هستند و تقویت واحدهای راکد با هدف تقویت اشتغال و رفع مشکل بیکاری و ارائه راهکارهای خروج از رکود اقتصادی از مهم‌ترین اهداف این کارگروه است.

وی با اشاره به تأکید استاندار گیلان بر عملکرد جامع و قاطع این کارگروه گفت: مصوبات این کار گروه، لازم الاجرا است و عملکرد دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها براساس مصوبات آن و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان دبیر کارگروه حمایت از تولید پیگیری و نتایج و گزارش جلسات کارگروه‌های تشکیل شده در شهرستان‌ها هفته آینده به استاندار گیلان ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان سیاهکل نیز در این جلسه بر عزم دولت و حمایت از تولید و سرمایه گذاری تأکید کرد و گفت: شهرستان سیاهکل پیشینه درخشانی از فرهنگ، تولید و صنعت دارد از این رو شایسته است بیشتر از گذشته مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

رحیم حیدری حل مشکلات واحدهای صنعتی را مستلزم شناخت جامع و کامل از موانع تولید و سرمایه گذاری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با حمایت استاندار گیلان و کارگروه حمایت از تولید گام‌های مؤثری در ایجاد انگیزه در صنعتگران و رفع مشکلات تولید این شهرستان برداشته شود.

این کارگروه برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی با حضور بیش از ۲۰ مدیر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تولید و مدیران بانک‌ها به طور هفتگی با مدیران و سرمایه گذاران شهرستان‌های استان گیلان تشکیل جلسه می‌دهد و پیش از این جلسات این کارگروه در شهرصنعتی رشت، شهرستان رودبار و شهرستان لنگرود تشکیل شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز