خبرگزاری کار ایران

با تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیون ریالی؛

کارخانه کودآلی گیلان احیا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۱۸

در شرایط عادلانه از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این شرکت استفاده می‌شود.

سرپرست کارخانه کودآلی گیلان ازاحیای این کارخانه با تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیون ریالی از طرف استانداری گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در آینده‌ای نزدیک، کارخانه کودآلی استان گیلان احیا و به ظرفیت مطلوب خواهد رسید.

مرتضی شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: کارخانه کودآلی گیلان با ظرفیت اسمی ۲۵۰ تن زباله در روز، متاسفانه طی چند سال اخیر شرایط خوبی را طی نکرده و فعلا به طور کامل از کار افتاده است.

وی بدهکاری بالای این شرکت استانی و فرسودگی خطوط پردازش و ناوگان حمل و نقل آن را از مهم‌ترین مشکلات این مجموعه عنوان کرد و با بیان اینکه بحمدا.. و با یاری مسئولان استانی به ویژه شهردار محترم رشت به طور جدی در حال احیاء و به روز آوری شرکت کود آلی گیلان هستیم، خاطر نشان کرد: این کارخانه با تخصیص مبلغ هشتصد میلیون ریالی از طرف استانداری گیلان احیا می‌شود.

سرپرست کارخانه کودآلی گیلان، ضمن تشکر ویژه از مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گیلان ابراز داشت: ا تا چند هفته آینده فاز ۲ این کارخانه به بهره برداری می‌رسد.

شریفی در ادامه با اشاره به خسارت دیدگی فاز یک شرکت تصریح کرد: این قسمت متاسفانه به علت عدم تعمیر و نگهداری صحیح از کار افتاده و همچنین خط تولید کود نرم که با غفلت دچار حریق شده بود نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با راه اندازی فاز اخیر ظرفیت شرکت کودآلی گیلان به ۵۰۰ تن افزایش خواهد یافت که پس از راه اندازی فازهای مذکور در شرایط عادلانه از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این شرکت استفاده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز