خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

ثبت نام ۳۶۰ هزار دانش آموز گیلانی در سامانه آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۱۲

آموزش و پرورش استان گیلان با اجرای پروژه مهر برای هر چه بهتر بازگشایی مدارس اقدام می کند.

آموزش و پرورش استان گیلان از ثبت نام ۳۶۰ هزار دانش آموز گیلانی در سامانه آموزش و پرورش بر اساس آخرین خبرداد.

به گزارش ایلنا مهدی حاجتی با اعلام این خبر افزود: بر اساس آخرین آمار آموزش و پرورش گیلان تاکنون، ۳۶۰ هزار دانش آموز در سامانه ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای تربیت آینده سازان کشور جمهوری اسلامی نقش مهمی بر عهده دارد، اظهار کرد: همه تلاشمان را برای تعلیم و تربیت هر چه بهتر دانش آموزان گیلان به کار گرفته ایم.

حاجتی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش گیلان برای آغاز سال تحصیلی ۹۴ - ۹۳ خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان گیلان با اجرای پروژه مهر برای هر چه بهتر بازگشایی مدارس اقدام می کند.

وی در رابطه با ساماندهی نیروهای انسانی برای سال تحصیلی جدید تصریح کرد: تمام تلاش ما در این زمینه انجام گرفته تا بتوانیم بخش ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی را که در قانون پیش بینی شده انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان مدرسه را کانون عرضه خدمات تربیتی عنوان و بیان کرد: محیط تعلیم و تربیت محلی برای رشد عقلانی، فکری و معنوی دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری دانش آموزان در مدارس نهادینه می شود، اظهار کرد: دفاع از ارزش های اسلامی، اعتقادات و تجلی باورهای دینی در مدارس شکل می گیرد.

حاجتی مدرسه را محلی برای پرورش قدرت تفکر و تجزیه و تحلیل دانش آموز دانست و خاطر نشان کرد: معلمان در مدارس بایستی فضا را برای بحثو گفت و گو و تبادل نظر فراهم و دانش آموزان را به فراگیری هر چه بهتر علم و دانش تشویق کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تعداد فرهنگیان در گیلان را بیش از ۳۰ هزار نفر نام برد و یادآور شد: از این تعداد دو سوم، در بخش آموزشی در مدارس فعال هستند.

وی ابراز داشت: انتظار ما از مدیران و مسئولان مدارس این است که در روز اول مهر با برنامه در واحدهای آموزشی حضور داشته باشند.

در سال تحصیلی گذشته بیش از ۳۸۰ هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز