خبرگزاری کار ایران

توسط منطقه آزاد انزلی صورت گرفت؛

دعوت از سرمایه‌گذاران جمهوری آذربایجان برای فعالیت در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۱۵

وجود وحدت تصمیم گیری، اعمال و اجرای معافیت‌های قانونی از مهم‌ترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری انزلی در مصاحبه با رسانه‌های جمهوری آذربایجان از سرمایه گذاران این کشور برای فعالیت در منطقه آزاد دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از انزلی، رضا مسرور در مصاحبه با تعدادی از رسانه‌های جمهوری آذربایجان، از سرمایه گذاران این کشوربرای فعالیت در منطقه آزاد انزلی دعوت به عمل آورد.

وی منطقه آزاد انزلی را به عنوان یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور و تنها منطقه آزاد شمال ایران، به دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال - جنوب از موقعیت ترانزیت بین المللی و منطقه‌ای ویژه‌ای معرفی کرد.

وی افزود: قرار گرفتن بزرگ‌ترین بندر ایران در دریای خزر با ظرفیت حمل و نقل سالیانه ۷ میلیون تن کالا در محدوده این منطقه از مهم‌ترین مزیت‌های ترانزیتی است.

این مسئول تصریح کرد: با بهره برداری از مجتمع بندری درحال احداثکاسپین در منطقه، حلقه‌های زیرساخت‌های ترانزیتی منطقه آزاد انزلی به منظور توسعه مراودات تجاری در دریای خزر تکمیل می‌شود.

وی از حضور سرمایه گذاران تولیدی - صنعتی جمهوری آذربایجان در میان ۱۰۰ واحدی تولیدی فعال در شهرک‌های ناحیه یک و دو این منطقه خبر داد.

مسرور درباره ظرفیت‌های جدید ایجاد شده از سوی سازمان متبوع خود به منظور رونق فضای کسب و کار چنین خاطر نشان کرد: با راه اندازی تالار اختصاصی بورس کالای کشور، منطقه آزاد انزلی نخستین و تنها منطقه آزاد ایران است که از این مزیت برخوردار است.

وی افزود: بورس کالای منطقه آزاد انزلی ظرفیت بسیار مناسبی برای عرضه و خرید محصولات مورد نیاز سرمایه گذاران و بازرگانان جمهوری آذربایجان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، امکان عرضه کالاهای تولیدی و تجاری بازرگانان جمهوری آذربایجان در مجتمع‌های تجاری فاز تجارت منطقه با عوارضی بسیار کمتر از دیگر نقاط کشور را از دیگر فرصت‌ها ومزیت‌های حضور سرمایه گذاران آذری اعلام کرد.

وی وجود وحدت تصمیم گیری، اعمال و اجرای مزیت‌ها و معافیت‌های قانونی را از مهم‌ترین مزیت‌های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز