خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد گیلان:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محور گسترش ارزش‌ها اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۷۷

برگزاری مسابقات هنری تجسمی، جلسه‌های شعر و خاطره و نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در ۱۸ سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها، اجرای برنامه های کودک و نوجوان با رویکرد دفاع مقدس از برنامه ‌های این هفته در گیلان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مهم‌ترین محور در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس گسترش ارزش‌های معنوی و اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کارگروه فرهنگی و هنری به عنوان یکی از زیر مجموعه های ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس از اداره‌های ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی تشکیل می‌ شود.

وی با بیان اینکه هنر، راهکاری ارزشمند و ماندگار برای ارائه چگونگی دفاع مقدس است، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس از دو تکه دفاع و تقدس برخوردار است پیوند این دو با هنر مانایی و پویایی آن را برای همیشه به ارمغان می‌ آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس در انقلاب اسلامی یکی از رفیع‌ترین قله‌های افتخارات ملت ایران را داراست، گفت: مهم‌ترین محور در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس گسترش ارزش‌های معنوی و اسلامی است.

فاضلی از اجرای ۸۴ برنامه فرهنگی هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان خبرداد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات هنری تجسمی، جلسه‌های شعر و خاطره و نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در ۱۸ سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها، اجرای برنامه های کودک و نوجوان با رویکرد دفاع مقدس از برنامه ‌های این هفته در گیلان است.

وی با اشاره به ایثار و ازخودگذشتگی‌های شهیدان و ایثارگران، بیان کرد: باید تمام تلاش خود را در این راستا بکار گیریم تا دین خود را به این بزرگ قامتان بی ادعا که علت اصلی عزت و سربلندی امروز ما هستند ادا کنیم.

فاضلی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان فعال می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی دفاع مقدس، اجرای موسیقی مناسب با دفاع مقدس، نمایش‌های خیابانی و دیدار با ایثارگران از دیگر برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز