خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری گیلان:

پاسخگویی به نیازهای مردمی از اهداف دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۹۰

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری به همراه چند تن از مدیران کل، با حضور در شهرستان تالش به بررسی عمده‌ترین مسائل و مشکلات پیرامون حل آنها پرداختند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری گیلان گفت: پاسخگویی به نیازهای مردمی و رفع مشکلات اداری یکی از اهداف دولت است.

به گزارش ایلنا از تالش، اصغریان با اعلام اینکه حضور مدیران کل و معاونان و کار‌شناسان اداره‌های کل برای تسهیل در رفع مسائل و مشکلات شهرستان‌ها صورت می‌گیرد، اظهار داشت: از بین بردن بروکراسی اداری و تسریع در پاسخگویی به نیازهای مردمی و رفع مشکلات اداری یکی از اهداف این برنامه و حضور است.

وی در ادامه بیان داشت: رفع مشکلات مردمی، هدف دولت‌ها هست و تلاش بر این است که در دولت تدبیر و امید بهترین خدمات به مردم عرضه شود.

معاون استاندار با تاکید بر برنامه محوری اداره‌ها ودستگاه‌ها، بخشی نگری را یکی از مشکلات نهاد‌ها دانست و گفت: دستگاه‌ها از بخشی نگری و اعمال سلایق شخصی خودداری کرده و به کار‌شناسی و برنامه محوری روی بیاورند.

وی افزود: مسائل و موضوعات مطروح شده ه در این جلسه پس از جمع بندی ظرف یک هفته توسط ادارات مربوطه کار‌شناسی شده و مقدمات اجرایی این مصوبات فراهم خواهد شد.

اصغریان در ادامه بر تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر و تسهیل در رسیدگی به تقاضاهای مردمی وبرنامه ریزی برای توسعه وعمران شهرستان تاکید کرد.

علی فتح اللهی، فرماندار تالش، نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور معاون استاندار و هئیت همراه، با برشمردن برخی از مشکلات وتوانمندی‌های شهرستان گفت: شهرستان تالش بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین شهرستان بوده و با ۹۴ کیلومتر نوارساحلی از طولانی‌ترین سواحل گیلان را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز