خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت خبر داد:

صرف هزینه ماهانه ۵۰ میلیون تومان برای دفن زباله سراوان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۸۲

انباشت زباله و پسماند و دفع آن از معضلات جدی رشت است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از صرف ماهانه هزینه۵۰ میلیون تومانی برای دفن زباله سراوان در رشت خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی شریفی در بازدید از مرکز دفن زباله سراوان با تاکید بر اینکه نسبت به سه ماه گذشته در مرکز دفن زباله‌ها در لندفیل سراوان شرایط مناسبی برای انجام فعالیت‌های مختلف ایجاد شده است، افزود: علاوه بر این با آماده سازی فضای ۷۰۰ متر مربعی نسبت به کاشت درختان بوگیر در محل دفن زباله اقدام‌هایی انجام می‌شود تا اندکی از آسیب‌های وارد شده به این جنگل زیبا کاهش یابد.

وی ادامه داد: علاوه بر این برای دفع بوی نامطلوب زباله‌ها در منطقه اقدام‌های مناسبی صورت گرفته تا اهالی منطقه در آسایش بیشتری قرار گیرند.

شریفی با بیان اینکه در ساعت‌های ۹ تا ۱۰ و ۱۷تا ۱۸ کمترین میزان بوی بد از زباله‌ها در فضا منتشر می‌شود، گفت: با توجه به اینکه به هنگام ظهر بیشترین میزان زباله در منطقه تخلیه و تابش شدید آفتاب نیز منجر به افزایش بوی نامطبوع می‌شود اما در زمان‌های دیگر این مسئله به طور کامل پوشش داده شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت زباله و پسماند را از معضلات جدی این شهر دانست و گفت: ماهانه برای دفن زباله شهر رشت در لندفیل سراوان ۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز