خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا؛

دفاع مقدس یک میراثو هویت ملی برای ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۴۴

برگزاری رژه خودرویی و موتوری، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، افتتاح پایگاه بسیج اداره کار و تعاون از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از یکصد برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ کیا عاشوری ضمن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک فرهنگ محسوب می‌شود و این فرهنگ باید حفظ شود.

وی افزود: دفاع مقدس برای ملت عزیز ایران مقدس و گرامی است و یک میراثو هویت ملی و مذهبی با ارزش است که شهدا برای ملت ایران به یادگار گذاشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انعکاس جانبازی های رزمندگان و تجلیل از آنها و انتقال رشادت های هشت سال دفاع مقدس به نسل های جدید است.

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: برگزاری رژه خودرویی و موتوری، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، افتتاح پایگاه بسیج اداره کار و تعاون از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان، مراسم خاطره گویی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی صومعه سرا و برگزاری سه یادواره شهدا در روستاها از دیگر برنامه های این نهاد در هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ عاشوری افزود: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، افتتاح مسکن محرومین و افتتاح مرکز ترویجی مرغ بومی دوهزار قطعه‌‌ای، گل افشانی و غبارروبی مزار شهدا، شرکت بسیجیان در نماز جمعه از برنامه های این هفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز