خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان؛

یادمان شش شهید رانکوه پرده‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۰۸

دوران هشت سال دفاع مقدس، تداعی کننده شهدایی است که جنگ را به خوبی درک کرده بودند و از مرگ ترس و هراسی نداشتند.

سردار هامون محمدی در مراسم پرده‌برداری یادمان شهدا در میدان شهدای شهر رانکوه این شهرستان اظهار کرد: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، مردان شجاعی بودند که با ایمان و اعتقاد خود جنگیدند و موجب پیروزی کشور شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس تداعی کننده شهدایی است که جنگ را به خوبی درک کرده بودند و از مرگ ترس و هراسی نداشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ملت ما هرگز رشادت، شجاعت و شهامت‌های این شهدا را فراموش نمی‌کنند، تصریح کرد: به پاس قدردانی از ایثارگری‌های شهدای رانکوه یادمان شش شهید این شهر ساخته و پرده برداری شده است.

شهردار رانکوه نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس در حفظ و اعتلای نظام موثر بود.

امین رشیدی‌نژاد با اشاره به دفاع رزمندگان اسلام از کشور در برابر تجاوزات همه جانبه دشمنان افزود: پایداری ایران اسلامی برخاسته از روح وحدت و ایمان مردم در سایه هدایت‌های امام راحل بود.

وی ساخت یادمان شهدا در میدان شهدای شهر رانکوه را با حمایت اعضای شورای شهر، فرماندار، امام جمعه و بخشدار رانکوه عنوان کرد و یادآور شد: برای ساخت این کار فرهنگی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز