خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

پروژه‌های هفته دفاع مقدس با اعتباری بالغ‌ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۱۲

همه اعتقاد دارند که بهترین دفاع در دنیا، دفاع مردمی است که در ایران اسلامی شاخص‌ترین دفاع مردمی در قالب بسیج شکل گرفت.

سردار هامون محمدی در مراسم افتتاح سوله‌های صالحین و مراسم افتتاح پنج پروژه دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: سوله‌های تیراندازی با کلاشینکف در هر شهرستان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستانه‌اشرفیه، وی با اشاره به اینکه این سوله به لحاظ تعداد و امکانات در خاورمیانه بی‌نظیر است، گفت: سوله‌های تیراندازی به طول ۱۰۰ متر و با هزینه‌های بسیار ساخته می‌شود و به‌زودی هر کدام از شهرستان‌های گیلان می‌توانند یکی از این سوله‌ها را که در آن مسابقات تیراندازی با اسلحه کلاشینکف برگزار می‌شود، در اختیار داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان هشت سال دفاع مقدس را تداعی‌کننده شهدایی دانست که با ایثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، افزود: ملت ایران در دفاع مقدس ثابت کرد که می‌تواند از کشور دفاع کند.

وی دوران دفاع مقدس را دفاع مبتنی بر یک اراده مردمی دانست و بیان کرد: همه اعتقاد دارند که بهترین دفاع در دنیا، دفاع مردمی است که در ایران اسلامی شاخص‌ترین دفاع مردمی در قالب بسیج مردمی شکل گرفت.

محمدی جنگ در دوران دفاع مقدس را جنگ مبتنی بر ایمان و اعتقاد مردم نام برد و اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های نبرد و هشت سال دفاع مقدس عاملی شد که اراده مردمی برای حفظ انقلاب و اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی به وجود بیاید.

وی با اشاره به اینکه برای استمرار در دفاع و مقابله با دشمن باید در یک حالت نیم‌خیز باشیم، خاطرنشان کرد: اگر تعرضی شد باید بتوانیم دفاع کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ساخت سوله‌های صالحین را تضمین‌کننده سلامت جوانان و آمادگی جسمانی آن‌ها ذکر کرد و یادآور شد: ساخت این سوله‌ها با هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و پرداختن به ورزش و آمادگی است.

وی سرانه فضای مسقف استان را به دلیل عدم امکانات پایین ناکافی دانست و گفت: بخشی از این مسئولیت به عهده سپاه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جوان به دنبال نشاط و هیجان و شادی است، خاطرنشان کرد: باید با تامین فضایی صحیح برای هیجان و نشاط جوانان بتوانیم بخشی از نیروهای بسیجی خود را از بین همین جوانان ورزشکار جذب کنیم.

وی به ساخت سوله‌های صالحین که در سه حالت در حال شکل‌گیری است، اشاره کرد و یادآور شد: یکی از این سوله‌ها ورزشی است که حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر ساخته می‌شود و در آستانه‌اشرفیه سه سالن مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

محمدی با اشاره به ساخت سوله‌های ۹ دی گفت: این سوله‌ها به ابعاد یک‌هزار و ۲۰۰ تا یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و به‌منظور ورزش‌های چندمنظوره داخل سالنی مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال ساخته می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۷۰ هزار متر مربع سوله‌های ورزشی در گیلان ساخته‌ شده که ۷۳ سالن ورزشی به بهره‌برداری رسید و ۲۵ تا ۲۶ سوله نیز درحال اتمام است.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ما باید حدود ۴۰ سالن ورزشی بسازیم که بزرگ‌ترین مشکل ما در شهرستان نبود زمین بوده اما در مجموع هدف ما این است که برای جوانان فضای خوبی به وجود می‌آورید.

وی از بهره‌برداری ۳۱ پروژه اجرا شده از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار جذب‌ شده برای بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دفاع مقدس بالغ‌ بر ۳۵ میلیارد ریال هست.

به گزارش فارس، سه سالن ورزشی و دو سالن اداری در آستانه‌اشرفیه و دهستان دهکا و دستک با حضور فرماندار، مسئولان اداره‌ها و نهادهای آستانه‌اشرفیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه‌ای مورد بهره‌برداری شده با زیربنایی بالغ‌ بر یک‌هزار و ۶۰۰ متر مربع و با اعتبارات بالغ ‌بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز