خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیر کل ارشاد گیلان؛

معاون جدید فرهنگی اداره کل ارشاد گیلان معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۱۴

«محمد حسن‌پور» نیز از این پس با حکم مدیر کل ارشاد اسلامی گیلان به سمت دبیر شورای پژوهشی این اداره کل منصوب شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جریان مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی خود با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ایثار و ایثارگری انسان تنها منوط به حضور در صحنه جبهه و جنگ نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با بیان اینکه گاهی انسان در عرصه اجتماعی نیز ایثارگری‌های ارزشمندی را انجام می‌دهد که همواره شایسته تجلیل و تمجید است، افزود: کاردانی و جدیت در کار در زمره ایثارگری‌های مذکور است.

این مسئول با بیان اینکه مهارت و توان مدیریتی همکاران اداره کل ارشاد اسلامی گیلان همواره مورد توجه دستگاه‌های مختلف مدیریتی استان بوده است، تصریح کرد: معاون فرهنگی جدید اداره کل ارشاد اسلامی گیلان نیز فردی کاردان، مسلط و مدیر بوده و در عرصه پژوهشی از سابقه خوب و ارزشمندی برخوردار است.

فاضلی از معاون جدید حوزه فرهنگی اداره کل ارشاد گیلان به عنوان فردی خوش نام در عرصه فرهنگی و پژوهشی نام برد.

وی معاون قبلی حوزه فرهنگی اداره کل ارشاد گیلان را از جمله این افراد دانست و از راه‌اندازی و فعال شدن «شورای پژوهشی» و «فصلنامه پژوهشی فرهنگ گیلان» در اداره کل ارشاد گیلان خبر داد و گفت: از این پس سابقه و توان «محمد حسن‌پور» معاون سابق فرهنگی ارشاد استان در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فاضلی نخبه‌پروری در مجموعه‌های مختلف اداری را مهم برشمرد و افزود: اداره‌ها و سازمان‌های بی‌توجه به این امر مجموعه‌های مرده‌ای محسوب می‌شوند.

وی تحقق سیاست‌های فرهنگی و اقتصادی دولت را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: باید با تلاش، پشتکار و اتحاد در راستای تحقق سیاست فرهنگ درست و اقتصاد مقاومتی و… دولت گام‌های موثر و موفقی برداریم.

معاون فرهنگی جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در ادامه مراسم مذکور اظهار کرد: تا حد توان با مجموعه و حوزه فرهنگی این اداره آشنا هستم.

کاظم فلاحی با بیان اینکه مشکلات حوزه فرهنگی استان باید با همکاری تمام فعالان این حوزه شناسایی شود، متذکر شد: برطرف شدن مشکلات و فاصله‌های حوزه فرهنگی گیلان منوط به همکاری اصحاب فرهنگ و هنر این استان است.

معاون سابق حوزه فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان نیز در مراسم مذکور تغییر و تحول مدیریتی را یک حق و جزئی از فراز و نشیب‌های زندگی عنوان کرد.

محمد حسن‌پور، شغل معلمی در حوزه فرهنگی را ارزشمند و افتخارآمیز خواند و افزود: خوشحالم که زندگی فرهنگی بنده در بخشی دیگر همچنان ادامه دارد.

در پایان مراسم مذکور، کاظم فلاحی به عنوان معاون جدید فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی و از تلاش‌های محمد حسن‌پور معاون سابق قبلی حوزه فرهنگی اداره کل ارشاد گیلان قدردانی شد.

فلاحی، دکترای مدیریت اقتصاد و فرهنگ بوده و سابقه دبیری شورای پژوهشی اداره کل ارشاد گیلان، معاون هنری این اداره و رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر استان را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

وی رئیس اداره ادبی و هنری اداره کل ارشاد گیلان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز بوده است.

«محمد حسن‌پور» نیز از این پس با حکم مدیر کل ارشاد اسلامی گیلان به سمت دبیر شورای پژوهشی این اداره کل منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز