خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح نظام سلامت در کشور؛

استاندار گیلان با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۷۶

تعداد افراد تحت پوشش بیمه جامع سلامت در گیلان، یک میلیون و ۵۷۰ هزار نفر است.

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مصمم هستیم به عنوان نخستین استان تحت پوشش قرار گرفتن کامل بیمه‌های درمانی را جشن بگیریم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در راستای اجرای طرح نظام سلامت در کشور با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران دیدار کرد.

این نشست با بیان اینکه تعداد افراد تحت پوشش بیمه جامع سلامت در گیلان یک میلیون و ۵۷۰ هزار نفر است، گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه بیمه شدن رایگان، افراد باقیمانده فاقد هرگونه بیمه درمانی، مصمم هستیم به عنوان نخستین استان، تحت پوشش قرارگرفتن کامل بیمه‌های درمانی را جشن بگیریم.

نجفی با اشاره به اهمیت اجرای طرح نظام سلامت در کشور اظهار داشت: اجرای طرح سلامت از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید در بخش سلامت بشمار می‌رود که نقش بسزایی را در ارتقای سلامت جامعه ایفاء کرد و موجب ازبین رفتن بخش عمده‌ای از دغدغه مردم در بخش درمان شد.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح نظام سلامت در کشور افزود: اجرای این طرح اثرات اجتماعی خوبی در جامعه به همراه داشته است.
استاندار گیلان سلامت را از شاخص‌های مهم توسعه دانست و گفت: تحول سلامت طرح بزرگی است که پس از انقلاب در این دولت شکل گرفت و موجبات رضایتمندی مردم را به وجود آورده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران نیز ارتقاء کیفیت خدمات را از جمله برنامه‌های این سازمان دانست و افزود: تا زمانی که افراد فاقد بیمه در کشور وجود دارند سامانه بیمه سلامت برای نام نویسی از آنان دایر و روند ادامه صدور دفترچه‌ها نیز مانند سابق در حال انجام است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: درحال حاضر ۶ میلیون و۳۰۰ هزار نفر ازسراسر کشور برای بهره گیری ازخدمات بیمهٔ سلامت ثبت نام کرده‌اند و تا کنون برای ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ازمتقاضیان دفترچهٔ بیمه صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز