خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و امور جوانان استان گیلان خبر داد:

تشکیل ستاد امورجوانان بامحوریت ازدواج در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۴۲

درهفته ازدواج که از ۴ تا ۱۰ مهر ماه برگزار خواهد شد، کار‌شناسان حوزه معاونت فرهنگی امور جوانان برمحورهایی چون برگزاری جشنواره پیوند آسمانی تأکید کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان گیلان از تشکیل ستاد امور جوانان بامحوریت ازدواج در گیلان خبر داد و گفت: از توانمندی‌های بالقوه استان در امرازدواج جوانان بهره کافی را خواهیم برد.

به گزارش ایلنا از رشت، هاشم اسماعیلی در نخستین جلسه هماهنگی هفته ازدواج با محوریت بهره‌مندی از توانمندی‌های بالقوه استان گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این شهر به منظورساماندهی امور ازدواج جوانان، برگزار شد از تشکیل ستاد امورجوانان بامحوریت ازدواج در گیلان خبر داد.

وی با اشاره به مشارکت کمیته امداد و۱۶شهرستان استان دراین امر میمون و پربرکت افزود: هماهنگی با ادارات استان جهت معرفی خیرین و فعالان امر ازدواج زوج‌های جوان از نکات بارز این ایام است.

اسماعیلی تبلیغات محیطی را از ابزارهای توجه به ترویج و ترغیب جوانان در امر ازدواج خواند و گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌های رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری در این راستا حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد امور جوانان با محوریت ازدواج از مقوله‌های مهم هفته ازدواج است، خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ازدواج جوانان توسط یکی از سمن‌ها و نیز حلقه‌های گفت‌و‌گوی جوانان با مسئولان در امر ازدواج برآیندی مثبت درروند سرعت بخشیدن به تنگناهای موجود است.

معاون فرهنگی و امور جوانان گیلان یادآور شد: تشکیل ستاد پیوند آسمانی باحضور مدیر کل محترم ورزش وجوانان و نیز فعال نمودن مجمع خیرین ازدواج از فعالیت‌های اثربخش و قابل اعتنا است.

وی همچنین به ساماندهی آمار ازدواج و طلاق و وام‌های پرداختی در ساز و کار ازدواج آسمانی سخن اشاره کرد و گفت: درهفته ازدواج که از ۴ تا ۱۰ مهر ماه برگزار خواهد شد، نمایشگاه کتاب و کاریکاتور هم در دستور کار قرار دارد.

در این جلسه که کار‌شناسان حوزه معاونت فرهنگی حضورداشتند، برمحورهایی چون برگزاری جشنواره پیوند آسمانی تأکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز