خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

طرح شهردار مدرسه در مدارس رشت اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۸۲

به گفته شهردار رشت، اجرای طرح شهردار مدرسه فرصتی برای تمرین کلان فکر کردن، مسئولیت پذیری و اداره شهر برای دانش آموزان ایجاد می‌کند.

شهردار رشت گفت: طرح شهردار مدرسه در مدارس رشت اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی در مراسم آغاز بازگشایی مدارس در جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر در دبیرستان شهید بهشتی به لزوم اجرای طرح شهردار مدرسه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طرح شهردار مدرسه در مدارس رشت اجرا می‌شود، افزود: فرزندان ما، آینده سازان این مرز و بوم هستند و باید با مشارکت در مسائل مختلف زمینه‌های رشد و تعالی آنان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح شهردار مدرسه فرصتی برای تمرین کلان فکر کردن، مسئولیت پذیری و اداره شهر برای دانش آموزان است و موجب می‌شود که ارائه آموزش‌های علمی و عملی به طرز مناسبی صورت پذیرد.

شهردار رشت تصریح کرد: در این طرح فعالیت‌های مختلفی در زمینه محیط زیست، امکانات ورزشی و فرهنگی، اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک، مسائل ایمنی، پاکیزگی محیط و… مورد بررسی قرار می‌گیرد و فرصت آموزش مسائل شهروندی به طور کاربردی برای دانش آموزان فراهم می‌شود.

خلیلی شخصیت بخشی و الگوسازی مناسب، تقویت روحیه مشارکت پذیری، ایجاد زمینه رشد از طریق رقابت سالم را از دیگر مزایای طرح شهردار مدرسه عنوان کرد.

وی افزود: شهرداری رشت با هماهنگی آموزش و پرورش، فرماندار رشت و اعضای شورای اسلامی این شهر به طور جدی این طرح را به عنوان یک مسیر آموزشی دنبال می‌کند و با اعتقاد بر اینکه آموزش شهروندی باید در سطح مدارس به طور گسترده‌ای اجرا شود، نسبت به عملیاتی نمودن طرح شهردار مدرسه در ده مدرسه با الویت دبیرستان شهید بهشتی مصمم است.

در پایان این مراسم لوح تقدیر شهردار رشت و ریاست شورای اسلامی شهر رشت به مدیر دبیرستان شهید بهشتی اعطا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز