خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان:

دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۸۵

دفاع مقدس، الگوی اصلی پیروزی مقاومت درغزه است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد و موجب ایستادگی مظلومان در برابر ظالمان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با پیروزی دفاع مقدس و تفکراتی که امام(ره) به جامعه ما تزریق کردند، این مقاومت به سراسر دنیا صادر شد و مردم بسیاری برعلیه ظالمان به پا خواستند.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین و غزه نمونه‌ای از مقاومت برگرفته از دفاع مقدس است، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه، دلاورمردی‌های مردم و رزمندگان اسلام در حفظ دستاورد‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، دفاع مقدس را الگوی اصلی پیروزی مقاومت در غزه خواند و گفت: انقلاب اسلامی برق آسا نورانیتش را در گستره جهان منتشر و زجر کشیده‌های در بند را امیدوار و امید بدخواهان ملت را به یاس مبدل ساخت.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس ملت رشید و انقلابی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی نمونه عینی مصاف نابرابر حق و باطل بود که با رشادت مثال زدنی این مردم غیور به شکست هیمنه استکبار جهانی منجر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز