خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال تحصیلی جدید؛

فروش «فلافل» در مدارس خمام ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۵۲

مسئول مرکز بهداشت خمام، بر لزوم دریافت کارت تندرستی برای مسئولان بوفه‌ مدارس تاکید کرد.

در آستانه سال تحصیلی جدید، مرکز بهداشت بخش خمام شهرستان فروش «فلافل» در مدارس را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از خمام، مسئول مرکز بهداشت خمام، در جلسه شورای بهداشت بخش خمام با تاکید بر لزوم دریافت کارت تندرستی برای مسئولان بوفه‌ مدارس، لیستی از اقلام غذایی غیرمجاز و مجاز در پایگاه تغذیه سالم مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید را ارائه کرد.

ندا آخوندزاده عنوان داشت: فروش پفک، یخمک، نوشابه‌های گازدار «به جز ماءالشعیر»، آدامس، سوسیس و کالباس، سالاد الویه، چیپس، انواع لواشک، آلو، آلوچه فاقد شرایط بهداشتی، آب نبات‌هایی که به سطح دندان می‌چسبند، آب میوه‌هایی که از آب، قند و اسانس میوه تهیه شده‌اند، بستنی یخی، فلافل، پیراشکی و همبرگر از جمله اقلام غیرمجاز هستند.

وی افزود: خشکبار، خرما، انواغ مغز‌ها، شیر و فراورده‌های آن، نوشیدنی، میوه، بیسکوئیت، کیک، کلوچه، لقمه‌های سالم و غذاهای پخته شده از جمله اقلام غذایی مجاز در پایگاه تغذیه‌ سالم مدارس به شمار می‌روند.

مسئول مرکز بهداشت خمام، ممنوعیت فروش فلافل در مدارس خمام را از جمله مصوبات جلسه اخیر کمیته شورای بهداشت خمام اعلام کرد و گفت: همچنین با مسئولان بوفه‌هایی که به نکات بهداشتی در مدارس توجه نشان ندهند و فروشندگان دوره‌گرد اطراف مدارس نیز برخورد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز