خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرمانداری رودسر تاکید کرد:

ادامه احداثپروژه بازگشایی خیابان طالقانی رودسر

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۶۹

در شورای دوره دوم نزدیک به هفت مغازه در خیابان طالقانی رودسر با قیمت کارشناسی خریداری شد و ساختمان یک مورد آن با صدور مجوز در حال احداثاست.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رودسر بر تسریع ادامه احداثپروژه بازگشایی خیابان طالقانی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رودسر، رحمان کاظمی، با اشاره به پروژه نیمه کاره بازگشایی خیابان طالقانی از شورای دوره دوم اظهار داشت:

این پروژه به صورت نیمه کاره باقی مانده که امیدواریم که ادامه کار بازگشایی آن ادامه یابد.

وی بر تسریع ادامه احداثپروژه بازگشایی خیابان طالقانی در این شهرستان تاکید کرد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رودسر خاطر نشان کرد: در شورای دوره دوم نزدیک به ۷مغازه در خیابان طالقانی با قیمت با کار‌شناسی خریداری شد و ساختمان یک مورد آن با صدور مجوز در حال احداثاست.

وی ابراز کرد: متاسفانه پس از خریداری شدن این مغازه‌ها، لاشه بتن آن‌ها سیمای شهر را خراب کرده و همچنان باقی مانده و شهرداران قبلی متاسفانه توجهی به این امر نکردند.

کاظمی با تاکید بر در الویت قراردادن موضوع خیابان طالقانی به شهردار رودسر ادامه داد: امسال در تملک دارایی اعتباری دیده نشده بود ونزدیک به ۶۵۰میلیون تومان به شهرداری‌ها اعتبار اختصاص داده شد که بخشی از آن به رودسر رسید.

این مسئول خاطر نشان کرد: امیدواریم خیابان طالقانی و خیابان جدید باقرآباد و شهدا در طرح دیده و کد دار شوند و بتوانیم در سال برای آن اعتبار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز