خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی:

بر طرف کردن مشکل سرمایه‌گذاران، مهم‌ترین اقدام است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۷۰

فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی، فضای کسب و کار را رونق می‌دهد.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی گفت: فعال شدن واحدهای تولیدی‌ و صنعتی موجب رونق فضای کسب و کار می‌شود و خروج از رکود تورمی در فضای اقتصادی کشور را رقم می‌زند.

به گزارش ایلنا از انزلی، رضا مسرور در نشست تخصصی با اعضای هیئت مدیره انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد و معاون مالیات ارزش افزوده گیلان اعمال معافیت‌ها در منطقه آزاد انزلی را از اولویت‌های کاری این سازمان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه نشست‌های تخصصی برای تعامل بین بخش‌خصوصی و دولتی و برطرف شدن دغدغه‌ها برگزار شده است، تصریح کرد: برطرف شدن مشکل سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد انزلی مهم‌ترین اقدام است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغالزایی این منطقه دارند، گفت: با تعامل صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان معافیت مالیاتی برای فعالان اقتصادی در منطقه آزاد انزلی اعمال شده است.

وی با بیان اینکه فعال شدن واحدهای تولیدی‌ و صنعتی موجب رونق فضای کسب و کار می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت این واحدها خروج از رکود تورمی در فضای اقتصادی کشور را رقم می‌زند.

در نشست مذکور اعضای هیئت مدیره انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منطقه و معاون مالیات ارزش افزوده گیلان، رئیس امور مالیاتی بندر انزلی و مدیران و معاونان اقتصادی منطقه آزاد انزلی مسایل و ابهامات واحدهای تولیدی و تجاری فعال در محدوده این منطقه درباره مالیات بر ارزش افزوده را مورد بحثو بررسی قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز