خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

هوشمندسازی یک هزار و ۶۰۰ مدرسه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۸۶

برای سال تحصیلی جدید ۶۰۰ مدرسه با اعتبار یک میلیارد تومان در سطح استان گیلان هوشمند سازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از هوشمندسازی یک هزار و ۶۰۰ مدرسه در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی با اعلام این خبر در جمع مدیران آموزش و پرورش گیلان افزود: برای سال تحصیلی جدید ۶۰۰ مدرسه با اعتبار یک میلیارد تومان در سطح استان هوشمند سازی شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بر اساس قانون سالانه باید ۲۰ درصد مدارس هوشمند سازی شوند، اظهارداشت: متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات این مهم تحقق پیدا نکرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: از سال ۱۳۹۱ که نظام نوین آموزشی ۶،۳، ۳ در کشور اجرا شد یکی از الزامات اجرای این نظام آموزشی هوشمند سازی مدارس بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ۳۶ درصد مراکز آموزشی استان گیلان هوشمندسازی شده است، افزود: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تعیین‌کننده در آینده کشور است و تقویت زیرساخت‌ های این نهاد امری لازم است.

حاجتی تصریح کرد: سند تحول بنیادین از مهمترین موفقیت‌های وزارت آموزش و پرورش است و بدون شک در سال‌‌های آینده نتایج این طرح عظیم بیشتر روشن می‌شود.

وی گفت: توسعه پایدار که خود ضامن اقتدار، سربلندی، سرافرازی، عزت، استقلال و همه واژه‌های خوب بشری است تنها از دروازه‌ علم و دانش می‌گذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز