خبرگزاری کار ایران

اسدالله زاده خبر داد؛

برگزاری یادواره ۲۰شهید شهرک حاج احمد خمینی در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۶۳

این یادواره امشب پس از نماز مغرب و عشاء در محوطه دانشکده احرار رشت واقع در کیلومتر چهارم جاده لاکان، شهرک سید احمد خمینی رشت برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی رشت، گفت: یادواره ۲۰ شهید شهرک حاج سیداحمد خمینی در رشت امشب پس از نماز مغرب و عشا در این شهرک برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی اسداله‌زاده از برگزاری یادواره ۲۰ شهید شهرک حاج سیداحمد خمینی در رشت خبر داد و گفت: این یادواره امشب پس از نماز مغرب و عشاء در محوطه دانشکده احرار رشت واقع در کیلومتر چهارم جاده لاکان، شهرک سید احمد خمینی رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمد محسن‌زاده نماینده ولی‌فقیه در سپاه گیلان سخنران این مراسم است، افزود: رسول خدادادیان در این مراسم به یاد شهدا مدیحه‌سرایی می‌کند.

مسئول برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی رشت، با اشاره به حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم باشکوه، گفت: جمع زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این یادواره حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حفظ یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مسئولان و مردم است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها و فداکاری‌های فرزندان ایران اسلامی در برابر هجوم دشمنان انقلاب اسلامی بود.

مسئول برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی رشت، با تاکید بر اینکه ادامه راه شهدا وظیفه مسئولان است، گفت: مسئولان باید مقاومت در برابر دشمن را از شهدا بیاموزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز