خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری انزلی:

وجود امنیت پیش نیاز رونق فضای کسب و کار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۷۵

به منظور همکاری در راستای تحقق اهداف منطقه آزاد انزلی در سطح استان گیلان، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری بندرانزلی گفت: وجود امنیت پیش نیاز رونق فضای کسب و کار است.

به گزارش ایلنا از انزلی، رضا مسرور در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان، مهمترین مسائل و مباحثمربوط به توسعه همکاری‌های دو طرف را مورد مذاکره و تبادل نظر قرار داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی نیروی انتظامی استان و همکاران آنان با بیان اینکه وجود امنیت پیش نیاز رونق فضای کسب و کار است اظهار داشت: رویکرد ما برطرف نمودن انتظارات مردم محدوده و استان در زمینه اشتغالزایی است.

او اشتغالزایی را منوط به رونق فعالیت اقتصادی در بستر امنیت خواند و گفت: راهکار اولیه سازمان در زمینه اشتغالزایی فعال سازی پروژه‌های عمرانی و گسترش فعالیت‌های بخش خصوصی است.

او افزود: علاوه بر این با رونق روزافزون فعالیت‌های اقتصادی شاهد توسعه اشتغال در سطح منطقه خواهیم بود.

مسرور از توسعه همکاری‌ها میان منطقه آزاد و نیروی انتظامی استان استقبال کرد و گفت: در خصوص ساماندهی صنوف محدوده منطقه، اتباع خارجی، تردد خودرو با پلاک منطقه آزاد و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تعامل مناسب و ویژه‌ای میان دو نهاد وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: وجود امنیت زمینه ساز رونق اقتصاد شده و خروجی مشکلات اقتصادی نیز باعثافزایش فضای ناامنی است و پس امنیت و اقتصاد لازم و ملزوم یکدیگرند.

قائد رحمتی خاطر نشان کرد: با هم افزایی میان دو نهاد می‌توان گام‌های مثبتی در زمینه رفع مهمترین دغدغه استان یعنی اشتغال برداشت و نیروی انتظامی استان گیلان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با منطقه آزاد انزلی به عنوان کانون توسعه اقتصادی استان گیلان در زمینه برطرف نمودن بخشی از مشکل اشتغالزایی منطقه اعلام می‌کند.

گفتنی است در پایان این نشست که معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی و معاونین و فرماندهی نیروی انتظامی استان حضور داشتند، دو طرف در راستای توسعه همکاری‌های خود اقدام به تشکیل سه کارگروه در حوزه‌های اقتصادی، پیش گیری از جرایم و راهنمایی و راهور کردند.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز