خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت تاکید کرد:

شناسایی نقاط حادثه خیز شهر برای جلوگیری از بروز بحران

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۸۹

شهردار رشت، پیش بینی نمک و ماسه، تجهیز خودروهای امدادرسان، هماهنگی با مراکز درمانی برای جلوگیری از حوادثاحتمالی، شناسایی مکان‌های حادثه‌خیز، آماده باش کامل تمامی مدیران در مواقع خاص را از جمله موارد قابل پی‌گیری عنوان و بر ضرورت توجه به آنها تاکید کرد.

شهردار رشت، بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهر رشت در فصل سرما و بارندگی برای جلوگیری از بروز بجران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی در نشست ستاد حوادثغیر مترقبه شهرداری رشت، برگزاری چنین نشست‌هایی را با توجه به درپیش بودن فصول سرد سال ضروری خواند.

او با بیان اینکه اگر عوامل شهرداری از آمادگی لازم برخوردار باشند، خیلی از موضوع‌ها مدیریت می‌شود، افزود:
برف پارسال تجربه خوبی برای مدیریت شهری به همرا داشت.

شهردار رشت درباره بارندگی‌ها و شناسایی نقاط آبگیر شهر بیان کرد: در صورت شناسایی این مناطق، نگرانی و بروز معضلات احتمالی به حداقل خواهد رسید.

خلیلی تصریح کرد: القای تفکر امید به شهروندان باید صورت پذیرد و مسئولان باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گفته وی، احساس عدم نگرانی مردم باید ترویج شود تا آنان بدانند در شهری زندگی می‌کنند که مدیران شهری همواره دغدغه راحتی و آرامش آنان را در سر دارند و برای تحقق این مهم همواره سعی و کوشش می‌کنند.

شهردار رشت در ادامه پیش بینی نمک و ماسه، تجهیز خودروهای امدادرسان، هماهنگی با مراکز درمانی برای جلوگیری از حوادثاحتمالی، شناسایی مکان‌های حادثه خیز، آماده باش کامل تمامی مدیران در مواقع خاص را از جمله موارد قابل پی‌گیری عنوان و بر ضرورت توجه به انها تاکید کرد.

او تصریح کرد: برنامه‌ریزی و زمان کاری مناسبی می‌بایست برای تمامی این فعالیت‌ها تدوین شود.




نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز