خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

عملیاتی شدن خوشه‌های صنعتی چای، زیتون و برنج در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۶۵

با ایجاد خوشه‌های صنعتی جدید اقدامات کار آمد و موثری را می‌توان در عرصه صنعت به انجام رساند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه تشکیل خوشه‌های صنعتی نقش مهمی در تقویت صنایع کوچک و متوسط دارند، از عملیاتی شدن خوشه‌های صنعتی چای، زیتون و برنج در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری در جلسه شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: با ایجاد خوشه‌های صنعتی جدید اقدامات کار آمد و موثری را می‌توان در عرصه صنعت به انجام رساند.

او در بیان سیاست‌های کلی نظام در بخش صنعت که از سوی رهبر معظم انقلاب در ۹ بند ابلاغ شده بود به دو بند این ابلاغیه اشاره کرد و اظهار کرد: برای دستیابی به سیاست‌های مزبور راهکارهای عملی این مهم نیز به صورت زیر شاخه در هر قسمت تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: این شرکت به تاسی از فرامین مقام معظم رهبری و با هدف رشد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و ارتقای سطح کیفی خدمات زیر بنایی با ارائه مشوق‌های مناسب در خصوص اخذ حقوق انتفاع خدمات، مطابق با دستور العمل‌های حق بهره برداری سالیانه موجبات انسجام و تعادل منطقه‌ای را در این خصوص فراهم خواهد کرد.

او افزود: نظر به اینکه یکی از اهم سیاست‌های ابلاغی ایجاد خوشه‌های صنعتی است این شرکت تاکنون توانسته نسبت به عملیاتی کردن خوشه‌های چای، زیتون و شالیکوبی به منظور هم افزایی و ارتقای صنایع مزبور اقدام کند.

لاهوتی اشکوری در ادامه از دریافت سند ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷ شهرستان تالش خبر داد و گفت: این ناحیه صنعتی در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند یکی از نواحی صنعتی موفق استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز