خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان؛

«افشین گلباغی» شهردار لنگرود شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۷۵

مراسم تودیع و معارفه شهردار لنگرود در سالن شهید املاکی اداره ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد.

افشین گلباغی به عنوان شهردار لنگرود معارفه شد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، رئیس شورای اسلامی لنگرود در مراسم معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: در روند انتخاب شهردار سعی کردیم فردی متخصص و بومی برای را در مرحله اول در نظر بگیریم.

غلامرضا منصفی، با اشاره به انتصاب «افشین گلباغی» به سمت شهردار این شهر افزود: گلباغی در گذشته رئیس کمیسیون عمران شورا بوده و دلیل مخالفت برخی از اعضای شورا با انتخاب وی به عنوان شهردار این بود که مخالف خروج یکی از اعضای فعال و متخصص در امور شهری بودند.

در این راستا آقای شریفی، سرپرست محترم شهرداری از مجموعه شهرداری به دلیل همکاری و هماهنگی در این دوره با وی در جهت پیاده سازی تفکر شورایی و تعامل خوب اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نموده و برای مهندس گلباغی شهردار جدید شهر آرزوی موفقیت کرد.

نماینده مردم شهرستان لنگرود نیز دراین مراسم، ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جوان و خوش فکر خاطر نشان کرد: جلب اعتماد مردم و داشتن سلامت و صداقت در امور کاری مهمترین ویژگی یک مدیر است.

لاهوتی همچنین از انتخاب شهرداران با برگزاری انتخابات و رای مردم شهر در آینده خبر داد.

گفتنی است؛ مدیرکل محترم حراست استانداری، - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صدیق امام جمعه رشت، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه، ریاست سازمان چای کشور، شهرداران آستانه اشرفیه، لاهیجان، املش، شلمان، اطاقور، چاف و چمخاله به همراه اعضای محترم شورای شهر این شهرها واعضای شورای اسلامی شهر رشت و ریاست نمایندگی سازمان نظام مهندسی لاهیجان و لنگرود و …. نیز در این مراسم حضور داشتند.

در ادامه از حضور پدر شهیدان آذرارجمند، شهید رجایی و شهید سعادت خواه تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز