خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تاکید کرد:

بازخوانی حماسه دفاع مقدس در دانشگاه‌های آزاد گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۵۴

ملت ایران در جنگ تحمیلی هرگز از اصول اسلامی و انقلابی خود عدول نکرده و با توجه به نابرابری‌ها، با سربلندی و عزت بدون نیاز به دیگران به پیروزی رسیدیم.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بر بازخوانی حماسه دفاع مقدس در دانشگاه‌های آزاد گیلان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سیدعلی میرابراهیمی، در مراسم تجلیل از کارکنان و اعضای هیئت علمی خانواده شاهد واحد رشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، را گرامیداشت.

وی بابیان اینکه سخن گفتن در مورد دفاع مقدس در محضر خانواده معظم شهدا کار دشواری است افزود: جنگ تحمیلی یک جنگ نابرابر بودکه ملت ایران برای دفاع از آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب به دفاع از خاک و میهن خود پرداختند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تضعیف انقلاب از اهداف دشمن بود ادامه داد: دشمن در ‌‌نهایت قدرت و ثروت با ایران اسلامی وارد جنگ شد و خواست تا نتیجه جنگ را به نفع خود و شکست ملت ایران رقم بزند که نتیجه عکس آن شد.

وی ابراز داشت: گرچه سازمان ملل به طور صریح عراق را بازنده جنگ ندانست ولی رزمندگان نگذاشتند تا یک وجب خاک وطن نصیب دشمن شود.

میرابراهیمی خاطر نشان کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی از اصول اسلامی و انقلابی خود عدول نکرده و با توجه به نابرابری‌ها، با سربلندی و عزت بدون نیاز به دیگران به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: رشادت‌ها و جوانمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس زبانزد است.

این مسئول بر بازخوانی حماسه دفاع مقدس در دانشگاه‌های آزاد گیلان تاکید کرد.

در ادامه علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: ما باید از محضر شهدا و خانواده‌های گرانقدرشان درس صبر و بصیرت بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران مدیون خون این شهدا هستند ادامه داد: رزمندگان اسلام مظلومانه در هشت سال دفاع مقدس جهت سرافرازی ملت، جان خود را فدا کردند.

امیر تیموری با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن پسوند اسلامی حافظ خون شهدا است خاطر نشان کرد: دفاع مقدس به همه ما حیات داد و از جان گذشتگی شهدا بود که در هشت سال دفاع مقدس باعثعزت ما شد.

علی کریمیان نماینده نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان نیز در این مراسن اظهار کرد: ما باید امروز از رزمندگان و جانفشانی‌های آنان درس بگیریم.

وی ضمن قدردانی از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، بر ترویج و توسعه روحیه بسیجی در جامعه تاکید کرد.

گفتنی است؛ پخش کلیپ و خاطره گویی توسط رزمندگان و ایثارگران حاضر در سالن از دیگر قسمت‌های این مراسم بود.

در پایان نیز با اهدای تندیس عکس شهدا، از خانواده این عزیزان تجلیل شد.

لازم به ذکر است مراسم تقدیر از کارکنان و اعضای هیأت علمی شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به همت دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز